اخبار روز

توقف فعالیت صرافی ارزهای دیجیتال dYdX در کانادا

توقف فعالیت صرافی ارزهای دیجیتال dYdX در کانادا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.57 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال dYdX گفت که خدمات خود در کشور کانادا را قطع خواهد کرد. بنابراین از ۱۴ آوریل، کاربران کانادایی صرافی فقط می‌توانند وجوه خود را برداشت نمایند.
صرافی ارزهای دیجیتال dYdX گفت که ما متعهد به ارائه شفافیت در مورد تصمیمات خود و امکان دسترسی راحت به فرصت‌های مالی هستیم. بنابراین امیدواریم که فضای نظارتی در کانادا به مرور زمان تغییر یابد تا ما بتوانیم ارائه خدمات در این کشور را از سر بگیریم.
این اقدام به دنبال آن صورت گرفت که مدیران کمیسیون اوراق بهادار کانادا محدودیت‌های بیشتری را برای ثبت صرافی‌های ارز دیجیتال در این کشور اعلام کردند.
کمیسیون افزود که همه شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال برای فعالیت در کانادا باید تا قبل از آوریل ۲۰۲۳ از یک فرایند پیش‌ثبت‌نام پیشرفته عبور کنند. پیش‌ثبت‌نام باید شامل شرح مفصلی از نحوه ذخیره و تفکیک وجوه مشتریان باشد.
همچنین طبق قوانین جدید پلتفرم‌ها از اجازه دادن به مشتریان کانادایی برای خریدوفروش هر ارز دیجیتال که اوراق بهادار است، منع می‌شوند.
در سپتامبر ۲۰۲۲، بسیاری از کاربران صرافی ارزهای دیجیتال dYdX از برنامه آن‌ها به منظور تعیین ۲۵ دلار پاداش برای تایید هویت شخصی انتقاد کردند.
صرافی ارزهای دیجیتال dYdX بعدا با استناد به تقاضای بسیار زیاد به جای توجه به برخی از نگرانی‌های مطرح شده در خصوص حفظ حریم خصوصی، برنامه را متوقف کرد.
لازم به ذکر است که اخیرا برخی از شرکت‌های ارز دیجیتال از جمله صرافی اوکی ایکس نیز فعالیت‌های خود در کانادا را به حالت تعلیق درآورده‌اند. با این حال برخی صرافی‌ها مانند کوین بیس و کراکن می‌خواهند در این کشور بمانند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: