اخبار روز

تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس

تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.95 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

اعلام خبر تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس پس از درگیری آن‌ها با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا حواشی زیادی به همراه داشته است.
این اقدام تنها چند ماه پس از صحبت‌های الیور لینچ مدیرعامل شرکت مبنی بر اینکه صرافی به ارایه خدمات به مشتریان غیرآمریکایی ادامه خواهد داد، صورت گرفت.
آن‌ها در یک بیانیه از همه مشتریان خواستند که دارایی‌های خود را در اسرع وقت برداشت نمایند. زیرا بعد از ۴ دسامبر پلتفرم عملیات خود را محدود می‌کند و فقط امکان برداشت‌های خاص میسر خواهد بود.
همچنین با توجه به تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس، از مشتریان خواستند تا وجوه خود را به یورو یا ارز دیجیتال برای تسهیل در برداشت تبدیل کنند.
بر اساس خبرها، پس‌زمینه تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس یک سری چالش‌های نظارتی است. در ماه آوریل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این صرافی را به فعالیت به‌عنوان یک نهاد ثبت نشده متهم کرد.
این امر در نهایت باعث شد که شعبه آمریکایی صرافی در ماه می برای حمایت از ورشکستگی فصل یازده اقدام نماید. آن‌ها همچنین در ماه آگوست به پرداخت ۲۴ میلیون دلار جریمه محکوم شدند.
کاهش حجم معاملات نیز شاید بخشی از دلیل انتخاب شرکت برای توقف فعالیت باشد. داده‌های کنونی نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه صرافی تقریبا ۵.۱ میلیون دلار است. در حالی که دو سال پیش، این شرکت شاهد حجم معاملات روزانه بیش از ۱۴۱ میلیون دلار بود.
به‌طور کلی تعطیلی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس یک لحظه مهم در این صنعت و نشان‌دهنده محیط چالش برانگیز آن است. این اتفاق همچنین باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بیشتر به آینده دارایی‌های دیجیتال فکر کنند.