اخبار روز

توییت ایلان ماسک قیمت میم کوین فلوکی اینو را ۱۶ درصد افزایش داد

توییت ایلان ماسک قیمت میم کوین فلوکی اینو را ۱۶ درصد افزایش داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.75 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

قیمت میم کوین فلوکی اینو (Floki Inu) پس از اشاره ایلان ماسک در توییتر به شدت افزایش یافت. به نظر می‌رسید که قدرت پمپ بنیان‌گذار تسلا از بین رفته است. زیرا اظهارات اخیرش در مورد دوج کوین یا بیت کوین هیچ تأثیری بر بازار ارزهای دیجیتال نداشت، اما ظاهراً این‌گونه نیست.

ماسک تنها با نام بردن از سگ خود فلوکی که به نام شخصیتی از سریال تلویزیونی وایکینگ‌ها نام‌گذاری شده است، توانست سرمایه‌گذاران را به خرید سکه‌ای به همین نام، یعنی فلوکی اینو (FLOKI) تشویق کند. قیمت این ارز دیجیتال در حدود یک ساعت با ۲۰ درصد افزایش روبرو شد.

فلوکی اینو از روی میم کوین‌های شناخته شده دوج کوین و شیبا اینو اما با تاثیر گرفتن از وایکینگ‌ها شبیه‌سازی شده است. این میم کوین‌ها در ابتدا برای سرگرمی اختراع شدند، اما اکنون به عنوان وسیله پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی از آن‌ها حتی روی زیرساخت دیفای مخصوص به خود کار می‌کنند.

میم کوین فلوکی اینو پروژه کمتر شناخته شده‌ای است و تلاش زیادی برای تبلیغ خودش می‌کند. به عنوان مثال، اخیراً بوکسور مشهور، تایسون فیوری با یک تی‌شرت با تصویر سگی که کلاه ایمنی وایکینگ (نماد پروژه) را به سر دارد ظاهر شد. این پروژه به طور فعال درگیر تبلیغات است و بنرهایی را در سرتاسر جهان، از ایالات‌متحده گرفته تا لندن و ترکیه نصب می‌کند. همچنین با صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال سر و کار دارد تا در آن‌ها فهرست شود.

روز گذشته، گروه سازنده میم کوین فلوکی اینو از اولین پروتکل داخلی دیفای خود تحت عنوان فلوکیفای (FlokiFi) رونمایی کرد. فلوکیفای به عنوان اکوسیستم پروژه می‌تواند امکان قفل رمزنگاری را به خدمات ارائه شده ارز دیجیتال فلوکی اینو اضافه کند که پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.