اخبار روز

رابرت کیوساکی بیت کوین را یک فرصت خرید با افزایش دلار آمریکا می‌داند

رابرت کیوساکی بیت کوین را یک فرصت خرید با افزایش دلار آمریکا می‌داند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.8 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

رابرت کیوساکی، تاجر و نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر بیت کوین و دو کالای دیگر را به عنوان فرصت خرید معرفی کرد. او در این صحبت خود بیت کوین، نقره و طلا را فرصت خرید دانست و افزود که سقوط دلار آمریکا ممکن است تا ژانویه رخ دهد.

کیوساکی در یک پست توییتر با تاکید فرصت خرید در امروزه نوشت. “اگر فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه دهد دلار آمریکا قوی‌تر شده و باعث کاهش قیمت طلا، نقره و بیت کوین می‌گردد. وقتی آن‌ها مانند انگلیس نرخ بهره را کاهش دهند، شما لبخند خواهید زد؛ درحالی‌که دیگران گریه می‌کنند.”

کیوساکی همچنین گفت این محور می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۳ اتفاق بیفتد و باعث سقوط دلار آمریکا مانند پوند انگلیس شود.

او همچنین نامه‌ای به مشترکان پستی خود ارسال و امروز را یک فرصت خرید نامید. کیوساکی همچنین به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای کسب بازدهی بزرگ در بلندمدت تاکید کرد.

بر اساس گزارش‌ها، دلار آمریکا در سال گذشته به‌تدریج نسبت به سایر ارزهای اصلی جهانی تقویت شده است. به‌طوری‌که یورو و ین ژاپن به ترتیب ۱۸.۲۴ و ۲۳.۳۳ درصد کاهش یافتند.

در همان زمان، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به همراه تقویت دلار آمریکا با کاهش ۵۵ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۱۲ ماه گذشته همزمان شده است.

همچنین ماه گذشته، ژنگ یکی از بنیان‌گذاران صندوق تامینی گفت که انتظار دارد اکتبر، ماه بسیار بی‌ثباتی برای بیت کوین باشد.

او افزود: اکتبر یک دوره زمانی بسیار پرنوسان است. به‌ویژه زمانی که با تورم بالا و بحث‌های زیادی از نظر فدرال رزرو و تغییر سیاست همراه شود. نگرانی این است که اگر فدرال رزرو بیش از حد سختگیری کند، اقتصاد ایالات متحده شاید وارد یک رکود شدید شود.