اخبار روز

سقوط دوج کوین پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL

سقوط دوج کوین پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.81 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

دوج کوین از نظر ارزش بازار جزء ده ارز دیجیتال برتر است. اما ما اخیرا پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL شاهد سقوط دوج کوین بوده‌ایم.

ارزش بازار دوج کوین یک روز پس از اینکه ماسک مهمان برنامه SNL بود، ۷۵ درصد کاهش یافت. او قبل از حضور در این برنامه دائم تصاویر دوج کوین را توییت می‌کرد. این اقدامات او باعث شد که در ماه می سال ۲۰۲۱ دوج به ارزش بازار ۹۰ میلیارد دلاری دست یابد.

این به معنای بیش از ۳۶۰۰۰ درصد سود تنها در دو سال است. اما از آن زمان سقوط دوج کوین شروع شد.

سرمایه‌گذاران امیدوار بودند که اشاره ماسک به دوج در برنامه SNL، مردم را وادار به خرید این میم کوین کند. اما ماسک یک کار غیرقابل‌پیش‌بینی انجام داد، او دوج کوین را یک هوش کوین نامید.

یک روز پس از این برنامه، سقوط دوج کوین از بالاترین سطح خود شروع شد. روند نزولی که تا به امروز ادامه دارد. ماسک از آن زمان تلاش‌های متعددی برای احیای علاقه مردم به دوج کوین انجام داده است.

در ماه مه ۲۰۲۱، او گفت که از سال ۲۰۱۹ با توسعه‌دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی تراکنش‌های بلاکچین کار کرده است. علاوه بر این، تسلا و اسپیس ایکس نیز به پذیرش این ارز دیجیتال برای فروش کالاهای خود پرداختند. این اقدامات باعث افزایش شدید، اما کوتاه‌مدت قیمت دوج کوین شد.

همچنین ماسک در طی سقوط بازار اظهار داشت که دارایی‌های دیجیتال خود از جمله دوج و بیت کوین را نگه می‌دارد. بااین‌وجود تسلا ۷۵ درصد از دارایی بیت کوین خود را سه ماه پس از اعلام ماسک فروخت.

با وجود سقوط دوج کوین؛ تسلا اخیرا Cyberwhistle را راه‌اندازی کرد. مجموعه‌ای کوچک که کاربران می‌توانند آن را فقط از طریق دوج بخرند.