اخبار روز

سم بنکمن فراید در باهاما تحت تعقیب است و قصد فرار به دبی را دارد

سم بنکمن فراید در باهاما تحت تعقیب است و قصد فرار به دبی را دارد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.85 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

سم بنکمن فراید مدیرعامل سابق FTX و همکاران او به نام‌های گری وانگ و نیشاد سینگ در ایالت باهاما تحت تعقیب قرار دارند.
بر اساس اخبار سه مدیر سابق FTX و همچنین کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا ریسرچ، به دنبال راه‌هایی برای فرار به دبی هستند. ولی در حال حاضر سه نفر از آن‌ها در باهاما تحت تعقیب هستند.
یک منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت: آن‌ها به دلیل این که در باهاما تحت تعقیب قرار دارند، می‌خواهند به دبی فرار کنند که معاهده استرداد ندارد. ولی الیسون در حال حاضر در هنگ کنگ است و این یعنی که او احتمالا بتواند به دبی برود.
برخی خبرها هم مدعی بودند سم بنکمن فراید که تحت تعقیب است را در یک استراحتگاه مجلل واقع در نیو پراویدنس باهاما دیده‌اند. یک شایعه تایید نشده دیگر هم نشان می‌دهد که بنکمن فراید در حال حاضر توسط پدرش جوزف بنکمن مخفی شده است.
شایعاتی مبنی بر دستگیری بنکمن فراید در فرودگاه باهاما در ۱۰ نوامبر منتشر شد. بر اساس شواهد جت شخصی بنکمن فراید در حالی که از ناسائو به سمت میامی در راه بود به مدت ۴۰ دقیقه متوقف گردید.
بعدا در همان روز، بنکمن فراید در پیامی به رویترز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر فرار خود به آرژانتین را رد کرد و گفت که هنوز در باهاما است.
امروزه مدیر عامل سابق FTX در مرکز یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های صنعت ارز دیجیتال قرار دارد. طبق اخبار، وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی سقوط صرافی FTX هستند.
وزارت حفاظت مالی و نوآوری در ایالت کالیفرنیا نیز گفت که تحقیقاتی را در مورد شکست این صرافی آغاز خواهد کرد.