اخبار روز

ایلان ماسک، مدیرعامل صرافی FTX را آدم مزخرفی دانست

ایلان ماسک، مدیرعامل صرافی FTX را آدم مزخرفی دانست
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.6 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

ایلان ماسک در مورد سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX که اکنون خبرساز شده است، گفت. همه در مورد او صحبت می کردند که انگار روی آب راه می‌رود و یک میلیارد دلار دارد، ولی این برداشت من نبود.
تنها چند ساعت پس از شروع سقوط صرافی FTX ماسک در توییتی نوشت. نابودی FTX به‌صورت بلادرنگ در توییتر ردیابی می‌شود.
ثروتمندترین مرد جهان اخیرا به بحثی در توییتر با بیش از ۶۰۰۰۰ شنونده پیوست تا درباره مدیرعامل صرافی FTX و ورشکستگی آن صحبت کند.
ماسک درمورد سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX گفت: صادقانه بگویم، من هیچ وقت نام او را نشنیده بودم. اما بسیای از همکارانم به من گفتند که او مقدار زیادی پول دارد و می‌خواهد در معامله توییتر سرمایه‌گذاری کند. بنابراین من حدود نیم ساعت با او صحبت کردم. به نظر من آدم مزخرفی بود.
صرافی اخیرا در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد که بنکمن فراید از سمت خود به عنوان مدیرعامل صرافی FTX استعفا داده است.
سرعت سقوط صرافی FTX، کارشناسان ارزهای دیجیتال را نیز شگفت زده کرد. همین چند روز پیش، آقای سم بنکمن فراید یکی از باهوش‌ترین رهبران این صنعت به حساب می‌آمد.
سقوط این صرافی صنعت ارزهای دیجیتال را بی‌ثبات کرده است. قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم، به شدت کاهش یافت. همچنین شرکت BlockFi اعلام کرد که در نتیجه سقوط FTX فعالیت خود را به حالت تعلیق در می‌آورد.
ماسک همچنین گفت که کاربران به جای صرافی باید ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول سرد نگهداری کنند. او افزود به نظر من آینده خوبی برای بیت کوین، اتریوم و دوج کوین وجود دارد. اگر یکی از این سه مورد را در کیف پول سرد و خارج از صرافی داشته باشید، سود خواهید کرد.