اخبار روز

شرکت سیرکل از اپل پی پشتیبانی می‌کند

شرکت سیرکل از اپل پی پشتیبانی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.58 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت سیرکل، ناشر استیبل کوین USDC گفت که پشتیبانی اپل پی به مشاغل سنتی امکان می‌دهد از مزایای تسویه حساب ارز دیجیتال استفاده کنند. همچنین در عین حال به کسب‌وکارهای ارز دیجیتال اجازه می‌دهد با مشتریانی که از ارزها بهره نمی‌برند تعامل داشته باشند.
هدف شرکت سیرکل از پشتیبانی، نزدیک کردن سیستم‌های پرداخت ارز دیجیتال و سنتی به یکدیگر است.
شرکت سیرکل افزود این اتفاق شاید فروش را برای مشاغل بومی ارز دیجیتال افزایش دهد. زیرا مشتریان می‌توانند با اپل پی در صرافی دلخواه خود، ارز بخرند.
طبق گفته شرکت، افزودن این پشتیبانی برای کسب‌وکارهای سنتی نیز مفید خواهد بود. زیرا به آنها امکان می‌دهد از ارزهای دیجیتال برای کسب‌وکار خود استفاده کنند.
اپل پی برای کسب‌وکارهای واجد شرایط در دسترس بوده و فعال کردن آن یک فرآیند ساده است. در همین حال مشتریانی که از آن استفاده می‌کنند با استفاده از Face ID یا Touch ID اپل، تراکنش را نهایی می‌سازند.
تیم کوک مدیرعامل اپل در مصاحبه‌ای گفت که اپل بیش از ۱.۸ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد. طبق گزارش‌ها اپل پی یکی از پر استفاده‌ترین کیف پول‌های دیجیتال در ایالات متحده پس از PayPal است.
لازم به ذکر است که USDC دومین استیبل کوین بزرگ پس از تتر از نظر ارزش بازار می‌باشد. با این وجود شرکت تتر و سیرکل هرگونه قرار گرفتن در معرض سقوط صرافی FTX و آلامدا را تکذیب کرده‌اند. زیرا با سقوط یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال سابق در جهان، در سراسر صنعت موج مخربی شکل گرفته است.