اخبار روز

شرکت کونامی به دنبال جذب نیرو برای گسترش خدمات وب ۳ می‌باشد

شرکت کونامی به دنبال جذب نیرو برای گسترش خدمات وب ۳ می‌باشد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.23 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت کونامی غول بازی‌های ویدیویی فرصت‌های شغلی جدیدی را برای گسترش خدمات NFT، وب ۳ و متاورس خود منتشر کرده است.

در ۱۳ اکتبر، این شرکت طی اطلاعیه‌ای گفت: در حال استخدام طیف گسترده‌ای از استعدادها برای ساخت سیستم و توسعه خدمات مربوط به پلتفرم های متاورس و وب ۳ می‌باشد.

شرکت کونامی اظهار داشت که در حال انجام تحقیق و توسعه برای گنجاندن آخرین فناوری در بازی‌های خود است. همچنین آن‌ها برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی NFT دارد که بازیکنان می‌توانند اقلام دیجیتالی درون بازی خود را مبادله کنند.

شرکت کونامی به دنبال پر کردن چندین موقعیت از جمله مهندس سیستم، برنامه‌نویس و مدیر پروژه برای سرمایه‌گذاری خود در وب ۳ است.

سپس متقاضیان در صورت استخدام روی یک پلتفرم توزیع اقلام دیجیتال منحصر به فرد کار خواهند کرد. لازم به ذکر است که این پلتفرم با دستورالعمل‌های ژاپنی برای بازی‌های بلاکچین مطابقت دارد.

این اولین تلاش شرکت کونامی برای محصولات NFT نیست. در ژانویه نیز این شرکت مجموعه‌ای از NFT‌ها را برای جشن گرفتن سالگرد امتیاز Castlevania راه‌اندازی کرد.

با این حال، حرکت‌های عمده برخی از شرکت‌های بازی‌سازی سنتی به سمت NFT‌ها با واکنش‌های منفی مواجه شده است. نمونه بارز آن پلتفرم کوارتز یوبی‌سافت بود که اوایل امسال مورد انتقاد قرار گرفت.

ماه گذشته، ایو گیلموت مدیرعامل یوبی‌سافت، از اشتیاق شرکت به NFTها عقب نشینی کرد و گفت: این شرکت در تمام مدت صرفا در حالت تحقیق بوده است.

همچنین نگرانی‌های زیست‌محیطی در مورد فرآیند استخراج اثبات کار مورد استفاده برای آنها وجود دارد. اگرچه بسیاری از این نگرانی‌ها را می‌توان نادیده گرفت. زیرا اتریوم شبکه استاندارد صنعت برای NFTها، به اثبات سهام تبدیل شده است.