اخبار روز

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مجوز فعالیت در کشور برمودا را دریافت کرد

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مجوز فعالیت در کشور برمودا را دریافت کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.19 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مجوزهای لازم برای فعالیت در کشور برمودا را دریافت نمود. این مجوز به صرافی اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند خریدوفروش توکن‌ها را انجام دهد.
صرافی کوین بیس دلیل انتخاب کشور برمودا را قوانین شفاف آن‌ها در مورد صنعت ارزهای دیجیتال معرفی کرد. جامعه ارزهای دیجیتال معتقدند که این کار آخرین اقدام صرافی قبل از ترک آمریکا است. زیرا اخیرا مدیرعامل برایان آرمسترانگ در رویداد فین ‌تک لندن گفت که صرافی ممکن است به دلیل عدم شفافیت قوانین، گزینه خروج از آمریکا را بررسی کند.
آرمسترانگ همیشه از وضعیت مقررات ارزهای دیجیتال در آمریکا انتقاد کرده است. او در نوامبر سال گذشته گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با سخت‌گیری‌های بی‌مورد خود سرمایه‌گذاران را به فعالیت در خارج از کشور سوق می‌دهد.
برایان آرمسترانگ افزود ما به دنبال گسترش فعالیت خود در کشورهای برزیل، کانادا، سنگاپور و امارات هستیم. ما همچنین با دولت‌های کشورهای مختلف همکاری می‌کنیم و می‌خواهیم که قابل اعتمادترین و سازگارترین صرافی ارز دیجیتال در جهان باشیم.
او اخیرا همچنین رویکرد بریتانیا را ستود و گفت که مقامات این کشور پتانسیل این صنعت را درک نموده و به دنبال ایجاد یک محیط نظارتی مناسب هستند.
لازم به ذکر است که یکی‌دیگر از مزایای کشور برمودا قوانین مالیاتی آن است. زیرا کسب‌وکارهایی که در این کشور فعالیت می‌کنند ملزم به پرداخت مالیات بر حقوق هستند. اما نرخ مالیات شرکتی صفر درصد می‌باشد، یعنی این که سود، معاف از مالیات است.
در نتیجه این موضوع کشور برمودا را به یک پایگاه جذاب برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند.