اخبار روز

صرافی کراکن ۱۱۰۰ نفر را به دلیل شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال اخراج کرد

صرافی کراکن ۱۱۰۰ نفر را به دلیل شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال اخراج کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.89 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی کراکن اعلام کرد که ۱۱۰۰ کارمند خود را که معادل ۳۰ درصد از نیروی کار آن‌ها می‌باشد، به دلیل شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال اخراج کرده است.
جسی پاول مدیرعامل این صرافی از این تصمیم ابراز ناراحتی کرد. با این حال، او گفت لازم است صرافی با شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال تطبیق داده شود.
کارکنانی که تحت تاثیر این کاهش قرار گرفتند، امروز صبح از تصمیم صرافی مطلع شدند. پاول گفت که این شرکت در یافتن فرصت‌های کاری جدید برای افراد آسیب‌دیده کمک خواهد کرد.
او افزود صرافی کراکن نیروی کار خود را در چند سال گذشته سه برابر کرده است تا با افزایش تقاضا مقابله کند. بنابراین کاهش کارمندان، تعداد آن‌ها را به یک سال قبل بر می‌گرداند.
در توضیح دلایل این تصمیم، عوامل کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی که باعث شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، مقصر دانسته شدند.
بنابراین با ادامه یافتن این عوامل، صرافی به ناچار تصمیم به کاهش تعداد نیروی کار گرفت. این شرکت افزود کارکنان اخراجی پشتیبانی همه جانبه دریافت خواهند کرد. از جمله این موارد می‌توان به ۱۶ هفته حقوق، پاداش عملکرد برای افراد واجد شرایط، چهار ماه مراقبت‌های بهداشتی و یافتن شغل جدید نام برد.
علی‌رغم اینکه خبر ضربه‌ای برای شرکت و صنعت ارزهای دیجیتال بود. اما پاول گفت که این کاهش‌ها بقای شرکت را در آینده تضمین می‌کند.
او افزود با گام‌هایی که امروز برمی‌داریم، می‌توانیم به ماموریت خود که اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد، ادامه دهیم.
او همچنین خاطرنشان کرد که با وجود شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال نسبت به آینده صرافی کراکن خوش‌بین است.