اخبار روز

صرافی کریپتو دات کام یکی از مجوزهای لازم برای فعالیت در امارات را دریافت کرد

صرافی کریپتو دات کام  یکی از مجوزهای لازم برای فعالیت در امارات را دریافت کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.18 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، صرافی کریپتو دات کام توانست مجوز MVP را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های دیجیتال دبی دریافت کند.
سازمان تنظیم مقررات دبی در مارس ۲۰۲۲ تاسیس شد و مسئولیت تنظیم و نظارت بر دارایی‌های مجازی در تمام کشور امارات را برعهده دارد.
لازم به ذکر است که صرافی کریپتو دات کام پس از بررسی کامل و دقیق توسط سازمان توانست مجوز مقدماتی MVP را دریافت کند. این بررسی شامل کارمندان صرافی، رویه‌های حاکمیتی، نحوه مبارزه با پولشویی و چگونگی مقابله با تامین مالی تروریسم می‌شود.
هنسون اورسر، مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های دیجیتال دبی گفت که رویکرد نظارتی آن‌ها برای شکل‌گیری یک اکوسیستم قوی مفید خواهد بود. او معتقد است که از طریق این مقررات شرکت‌های ارز دیجیتال حداکثر تلاش خود را برای انطباق با قوانین امارات انجام خواهد داد.
با این حال صرافی کریپتو دات کام در ابتدا با وجود مجوز MVP فقط شرایط فعالیت در چهارچوب قوانین کشور را دارد.
پس از این مرحله، صرافی می‌تواند ابزارهای موردنیاز برای بازار ارزهای دیجیتال را ارائه کند. بنابراین آن‌ها می‌توانند خدمات مبادله، کارگزاری، معاملات اهرمی و بازار خارج از بورس را برای مشتریان خود در امارات فراهم نمایند.
اخیرا صرافی کریپتو دات کام حضور خود را در سطح جهانی گسترش داده است. این صرافی از اکثر کشورها از جمله بریتانیا، فرانسه، ایتالیا مجوز فعالیت دریافت کرده است.
پیش از کریپتو دات کام، صرافی بایننس توانسته بود مجوز MVP را دریافت کند. بایننس برای دریافت این مجوز مجبور شد استراتژی‌های عملیاتی خود را تغییر دهد.