اخبار روز

صرافی کوین بیس می‌گوید که هوش مصنوعی می‌تواند باعث تحول صنعت ارزهای دیجیتال شود

صرافی کوین بیس می‌گوید که هوش مصنوعی می‌تواند باعث تحول صنعت ارزهای دیجیتال  شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.67 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند عامل تحول صنعت ارزهای دیجیتال باشد. زیرا این فناوری جنبه‌های مختلف این حوزه را تغییر خواهد داد.
کوین بیس همچنین بر تاثیر هوش مصنوعی برای تحول صنعت ارزهای دیجیتال با تغییر شیوه استفاده و تنظیم مقررات آن تاکید کرد.
اخیرا دیوید دونگ، رئیس تحقیقات کوین نیز از پتانسیل هوش مصنوعی و بلاکچین برای تحول صنعت ارزهای دیجیتال صحبت نمود.
دونگ معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال مجموعه داده‌های مورد نیاز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی را فراهم می‌نماید. همچنین با استفاده از فناوری بلاکچین، این بازارها می‌توانند بستری امن و شفاف برای تبادل داد‌های خود ایجاد کنند.
اجرای یک مکانیسم انگیزشی مبتنی بر توکن نیز می‌تواند کیفیت داده‌های منبع را افزایش دهد. این سیستم افراد را تشویق نموده تا داده‌های باکیفیت و قابل اعتماد را به اشتراک بگذارند و از مدل‌های هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.
همانطور که بلاکچین و هوش مصنوعی به رشد خود ادامه می‌دهند، همکاری بین این فناوری‌ها می‌تواند مفید باشد. زیرا ادغام بلاکچین در سیستم‌های هوش مصنوعی باعث رفع چالش‌های مربوط به حریم خصوصی، امنیت و اعتماد داده‌ها می‌گردد.
بنابراین با بهره‌گیری از نقاط قوت هوش مصنوعی، می‌توان راه‌حل‌هایی برای رسیدگی به چالش‌های اجتماعی ایجاد شده توسط این فناوری ایجاد کرد.
بر اساس خبرها، موفقیت اوپن ای آی و علاقه به ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، اعتماد به پتانسیل فناوری در این صنعت را افزایش داده است. در نتیجه کارشناسان معتقدند که هوش مصنوعی می‌تواند باعث تحول صنعت ارزهای دیجیتال شود.