اخبار روز

مدیرعامل بایننس معتقد است که ارزهای دیجیتال نیازی به نجات دهنده ندارند

مدیرعامل بایننس معتقد است که ارزهای دیجیتال نیازی به نجات دهنده ندارند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.37 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

با سقوط FTX ابهامات در مورد آینده ارزهای دیجیتال شدت گرفت. به‌ویژه این که سایر شرکای این صرافی نیز در حال سقوط هستند. در طول این افتضاح، مدیرعامل بایننس فعالیت رسانه‌ای خود را افزایش داد و برخی از فعالان بازار او را نجات دهنده ارزهای دیجیتال دانستند.
این آشفتگی همچنین بیت کوین را به پایین‌تر از سطح قیمت ۱۸ هزار دلار رساند و سوالاتی در مورد دوام و پرداخت بدهی صرافی‌هایی مانند بایننس نیز ایجاد کرد.
سقوط صرافی FTX شرکت‌هایی مانند DCG را با مشکل مواجه کرد. این شرکت امروز در تلاش است که از ورشکستگی جلوگیری کند. در همان زمان، صرافی دیگری به نام بلاکفای اعلام ورشکستگی کرد. همچنین سایر صرافی ها برداشت‌های خود را متوقف نمودند.
علاوه بر آن اخراج‌هایی در شرکت‌های این صنعت وجود داشته تا بتوانند از بازار نزولی جان سالم به در ببرند.
صرافی FTX یک رقیب برای به چالش کشیدن تسلط بایننس در بازار بود. اما با فروپاشی آن، بایننس یکی از معدود بازیگران بزرگ در صنعت باقی ماند.
بایننس اخیرا برای جلوگیری از اثرات مخرب این فروپاشی و کمک به پروژه‌هایی که دچار کمبود نقدینگی هستند، یک صندوق بازیابی صنعت یک میلیارد دلاری ایجاد کرد.
در حالی که برخی چانگ پنگ ژائو را به دلیل انحصار بازار به نفع خود مورد انتقاد قرار دادند. اما برخی دیگر از او به عنوان یک نجات دهنده یاد می‌کنند.
با این حال، برخی از اعضای جامعه نیز خاطرنشان کردند که هیچ کس او را نجات دهنده نمی‌داند و او تفاوتی با سم بنکمن فراید ندارد.
بازار نزولی اخیر کمی متفاوت از دفعات پیش بوده است. اما در طول سال‌ها، ارزهای دیجیتال زنده مانده و از هر زمستانی قوی‌تر ظاهر شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت این صنعت به هیچ فردی به عنوان نجات دهنده نیاز ندارد.