اخبار روز

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.39 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها، پلیس اسپانیا مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو مستقر در هنگ کنگ را دستگیر کرد. همچنین در مجموع، شش تبعه روسیه و اوکراین در یک تلاش مشترک توسط کشورهای فرانسه، پرتغال، قبرس و آمریکا بازداشت شدند.
پلیس اسپانیا افزود ناشناس بودن صرافی باعث تبدیل آن به یک پلتفرم مناسب برای پولشویی از طریق ارزهای دیجیتال توسط سازمان‌ها شده است.
آن‌ها همچنین ۱۹.۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال و اتومبیل‌های لوکس مربوط به تحقیقات را ضبط کردند و بیش از ۱۰۰ حساب صرافی را مسدود نمودند.
آنتون شکورونکو یکی از بنیان‌گذاران صرافی گفت که بیتزلاتو جدید در روسیه مستقر می‌شود و از دسترس مقامات اروپایی خارج خواهد شد.
او افزود که صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو در حال حسابرسی زیان‌های خود است و به دنبال یک پیمانکار جدید می‌باشد.
آنتون شکورنکو در مورد بازپرداخت وجوه کاربران اطمینان داد که مشتریان می‌توانند در روز راه‌اندازی مجدد، ۵۰ درصد از بیت کوین خود را برداشت کنند. او اضافه کرد که ذخایر آلت کوین ها نیز به تدریج و بدون تعیین جدول زمانی آزاد می‌شود.
در ۱۸ ژانویه، وزارت دادگستری آمریکا از یک اقدام اجرایی علیه صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو خبر داد. آن‌ها افزودند که عدم انطباق با مشتری‌ها و مبارزه با پول‌شویی به مجرمان سایبری کمک کرده تا بیش از ۷۰۰ میلیون دلار را از طریق این صرافی شستشو دهند.
همچنین در همان روز، وب‌سایت‌های صرافی ارز دیجیتال بیتزلاتو بسته شدند و بخشی از وجوه توسط پلیس ضبط گردید. آناتولی لگکودیموف بنیان‌گذار آن نیز به همراه یک تبعه روسی و ساکن چین در میامی دستگیر شدند.