اخبار روز

هاردفورک واسیل کاردانو تا چند هفته دیگر به تعویق افتاد

هاردفورک واسیل کاردانو تا چند هفته دیگر به تعویق افتاد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.51 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

ارتقاء مورد انتظار ارز دیجیتال کاردانو به نام واسیل (Vasil) دوباره به تأخیر افتاد تا اطمینان حاصل شود که تمام مشکلات احتمالی به طور کامل حل شده باشند. مدیر فنی کاردانو می‌گوید تا آغاز ارتقاء واسیل در شبکه کاردانو احتمالاً چند هفته دیگر باقی مانده است. هاردفورک واسیل کاردانو پیچیده‌ترین ارتقاء این ارز دیجیتال تا به امروز است که هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری شبکه خواهد بود.

این هاردفورک در ابتدا قرار بود تا ۲۹ ژوئن راه‌اندازی شود، اما با دو تأخیر مواجه شد تا زمان بیشتری برای آن فراهم باشد. مدیر فناوری کاردانو می‌گوید اولویت‌های گروه کاردانو اطمینان حاصل کردن از درستی انجام کارهاست. حتی اگر راه‌اندازی هاردفورک واسیل کاردانو به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

احتمالاً ارتقاء مورد انتظار واسیل تا اطمینان کامل از روان بودن اجرای آن به تعویق خواهد افتاد. این ارتقاء نویدبخش افزایش قابل توجهی در قابلیت‌های مقیاس‌پذیری کاردانو به وجود خواهد آورد. این پیچیده‌ترین ارتقایی است که کاردانو در تاریخ خود انجام خواهد داد. هاردفورک واسیل کاردانو علاوه بر اضافه کردن پیچیدگی فنی به کدها، موجب ایجاد هماهنگی بین اکوسیستم برای اطمینان از روان بودن تراکنش‌ها می‌شود.

کاردانو با ارزش بازار حدود ۱۷.۵ میلیارد دلار هشتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان محسوب می‌شود. این رمز ارز یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شبکه‌های قرارداد هوشمند لایه ۱ صنعت کریپتو به شمار می‌رود. اما هنوز مانند بسیاری از رقبای مستقیم خود نتوانسته یک اکوسیستم دیفای پر جنب و جوش ایجاد کند. طبق داده‌ها حدود ۱۳۶.۶۵ میلیون دلار از ارزش کل این دارایی دیجیتال قفل شده است. اگرچه قیمت ارز دیجیتال کاردانو تا حد زیادی تحت تأثیر اخبار تعویق واسیل قرار نگرفت و در حال حاضر با ۵.۷ درصد افزایش در روز، با قیمت ۰.۵۲ دلار معامله می‌شود.