اخبار روز

پشتیبانی اوپن سی از شبکه اوپتیمیسم

پشتیبانی اوپن سی از شبکه اوپتیمیسم
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

اوپن سی غول بازار NFT به پشتیبانی از شبکه اوپتیمیسم پرداخت. اوپن سی اخیرا چهار پروژه NFT از لایه دو این شبکه را فهرست کرده است.

بر اساس گزارش‌ها این چهار پروژه NFT شامل Apetimism، Bored Town، Motor Headz و Optichads می‌باشد.

با افزودن پروژه‌های NFT مبتنی بر شبکه اوپتیمیسم، تعداد بلاکچین‌های پشتیبانی شده در اوپن سی به شش عدد می‌رسد. این پلتفرم پیش از این از Arbitrum نیز پشتیبانی کرده بود.

اوپن سی برای پشتیبانی از شبکه اوپتیمیسم به دنبال یک سری تغییرات دیگر در بازار است. مانند ادغام ابزار کمبود NFT OpenRarity و نمایه‌سازی خودکار برای NFTهای مبتنی بر سولانا.

اتریوم بزرگ‌ترین بلاکچین قراردادهای هوشمند، مشکل مقیاس‌پذیری دارد. به صورتی که با پیوستن کاربران بیشتر به اتریوم، شبکه گران‌تر و استفاده از آن کندتر می‌شود.

در پاسخ به مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم، دسته‌ای از جایگزین‌های اتریوم که عموما به‌عنوان قاتل‌های اتریوم شناخته می‌شوند، مانند فانتوم ظهور کرده‌اند. این‌ها بلاکچین‌های جداگانه یا لایه‌های اول مانند اتریوم هستند. در همین حال، اکوسیستم اتریوم راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری ارائه داد. بدین صورت که لایه دو، زنجیره‌هایی هستند که در بالای شبکه اصلی اتریوم کار می‌کنند.

شبکه اوپتیمیسم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو برای اتریوم است. این راه‌حل به کاهش هزینه تراکنش و زمان تراکنش در بلاکچین اتریوم کمک می‌کند.

به‌طورکلی، اوپتیمیسم برای حل معضل مقیاس‌پذیری اتریوم مفید است. مقیاس‌پذیری به نرخ تراکنش در ثانیه در شبکه بلاکچین اشاره دارد.

همین‌طور این شبکه توکن محلی خود را با نام OP در ۳۱ می سال جاری راه‌اندازی کرد. سپس به دنبال آن یک هکر ۲۰ میلیون OP را دزدید و یک میلیون از آن را به کیف پول ویتالیک بوترین فرستاد.