اخبار روز

پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی به اپ استور اپل اضافه شد

پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی به اپ استور اپل اضافه شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.62 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت اوپن ای آی از اضافه شدن نسخه رسمی پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی در اپ استور اپل خبر داد. آن‌ها افزودند که نسخه اندروید پلتفرم به زودی عرضه می‌شود.
چت جی پی تی و پیشرفت‌های هوش مصنوعی به یک موضوع مهم برای جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. تا حدی که برخی از مهندسان از این فناوری برای ساخت توکن‌های جدید استفاده کرده‌اند.
اوپن ای آی گفت که این برنامه ابتدا در اپ استور اپل منطقه آمریکا منتشر خواهد شد و در هفته‌های آینده به سایر کشورها گسترش می‌یابد.
اپلیکیشن چت جی پی تی مانند نسخه دسکتاپ خود به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک ربات چت هوش مصنوعی تعامل داشته باشند. همچنین با توجه به مشکلات دستیار صوتی خود اپل، این پلتفرم می‌تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.
با این حال همانند نسخه دسکتاپ، مشترکین پولی پلتفرم به قابلیت‌های پیشرفته‌تری از ربات دسترسی خواهند داشت.
استفاده از برنامه بینگ مایکروسافت، تا به امروز یکی از آسان‌ترین راه‌ها جهت دسترسی به این ربات در تلفن همراه بود. زیرا این برنامه امکان دسترسی به پلتفرم چت جی پی تی را می‌داد.
اخیرا اپ استور اپل و گوگل پلی شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن‌هایی بودند که خدماتی مشابه چت جی پی تی ارائه می‌کردند. بر اساس گزارش‌ها، برخی از نرم‌افزارها حتی هزینه اشتراک بیشتری نسبت به نسخه اصلی این پلتفرم داشتند.
با این حال، پس از انتشار چت جی پی تی در اپ استور اپل، این شرکت کارمندان خود را از کار با آن و سایر ابزارهای هوش مصنوعی منع کرد. زیرا اپل نیز مانند سامسونگ نگران افشای اطلاعات حساس است.