اخبار روز

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال آماده شدن برای مقابله با اتریوم هستند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال آماده شدن برای مقابله با اتریوم هستند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.22 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

آیا رگولاتورها با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای مقابله با اتریوم آماده می‌شوند؟ با توجه به اقدامات مقامات از جمله گری گنسلر رییس SEC، این اتفاق نزدیک به نظر می‌رسد.

این آژانس در ماه سپتامبر اقدام به بررسی قانونی‌شکنی‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال کرد. ابتدا در کنفرانس سالانه SEC Speaks، مقامات قول دادند که اقدامات اجرایی را ادامه دهند. آن‌ها همچنین از فعالان بازار خواستند که محصولات و خدمات خود را ثبت کنند.

گنسلر گفت که واسطه‌های ارزها باید به نهادهای حقوقی جداگانه تقسیم شده و هر یک از وظایف خود را ثبت کنند. او هدف این کار را افزایش حمایت از سرمایه‌گذاران دانست.

بخش مالی شرکت SEC نیز طی بیانیه‌ای اظهار داشت. در پاییز امسال یک دفتر دارایی‌ ارزهای دیجیتال و یک دفتر برنامه‌های کاربردی را به برنامه بررسی افشای خود اضافه خواهد کرد. آن‌ها دلیل این کار را  کمک به ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال دانستند.

گنسلر افزود تقریبا تمام دارایی‌های دیجیتال اوراق بهادار هستند. او همچنین دیدگاه خود مبنی بر اینکه آن‌ها و واسطه‌های مربوطه باید در SEC ثبت شوند، تاکید کرد.

اما بزرگ‌ترین اتفاق این برهه زمانی رخ داد که SEC به مقابله با اتریوم برخواست. این تنش زمانی آغاز شد که یکی از مقامات قبلی SEC گفت اتریوم و بیت کوین امنیت ندارند. گنسلر نیز افزود انتقال اتریوم به اثبات سهام، می‌توانست اتریوم را در اختیار کمیسیون SEC قرار دهد.

کمیسیون SEC در راستای مقابله با اتریوم گفت. تمام تراکنش‌هایی که روی بلاکچین اتریوم انجام می‌شوند می‌توانند در صلاحیت SEC قرار بگیرند. زیرا بیشتر از هر کشور دیگری گره‌های اتریوم در ایالات متحده واقع شده‌اند.

بر اساس نظر کارشناسان این موضع‌گیری‌های اخیر و مقابله با اتریوم بیشتر به منظور ترغیب صنعت به ثبت‌نام است.