اخبار روز

یک تحلیلگر کریپتو می‌گوید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بعدی شاید به ۱۱۰.۰۰۰ دلار هم برسد

یک تحلیلگر کریپتو می‌گوید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بعدی شاید به ۱۱۰.۰۰۰ دلار هم برسد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است طی چند سال آینده قیمت ارز دیجیتال پرچم‌دار بیت کوین (BTC) ممکن است بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یابد. او این پیش‌بینی را بر اساس عملکرد این ارز دیجیتال و رویداد نصف شدن بعدی آن (هاوینگ بیت کوین) استوار کرده و می‌گوید قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام مستعار معروف به Kaleo شناخته می‌شود. او نقشه راه بیت کوین تا بالاترین سطح قیمت تاریخی خود را با بیش از ۵۲۰.۰۰۰ فالوور توییتر خود به اشتراک گذاشت. Kaleo به‌طور خاص انتظار دارد بیت کوین تا دسامبر به ۱۶.۰۰۰ تا ۳۰.۰۰۰ دلار برسد. این استراتژیست ارزهای دیجیتال می‌گوید قیمت بیت کوین تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ به بالاترین حد خود رسیده و شش‌رقمی خواهد شد.

مایک مک‌گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس نیز معتقد است قیمت بیت کوین می‌تواند بر اساس برخی عوامل در مسیر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای صعودی در تاریخ خود قرار گیرد. به گفته مک‌گلون، بیت کوین در حال نزدیک شدن به پایین‌ترین کاهش خود یعنی مشابه سال ۲۰۱۸ است. بیت کوین سپس وارد بازار نزولی یک ساله شد و شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۱۹۰۰۰ به ۳۲۰۰ دلار بودیم. تحلیل مک گلون بر اساس داده‌های شاخص بلومبرگ گلکسی کریپتو و میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای این ارز دیجیتال پرچم‌دار منتشر می‌شود.

داده‌های گلس‌نود نیز نشان می‌دهد که بیت کوین با تهاجمی‌ترین نرخ تاریخ خود از صرافی‌ها خارج می‌شود. زیرا مجموع جریان‌های خروجی مبادلات این رمز ارز در ماه ژوئن به اوج خود یعنی ۱۵۱.۰۰۰ بیت کوین و به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار رسید. درعین‌حال، عرضه کمتر صرافی‌ها در صورت افزایش ناگهانی تقاضا می‌تواند به افزایش انفجاری قیمت بیت کوین منجر شود.