اخبار روز

۱۸ میلیون ریپل اکنون توسط نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس کنترل می‌شوند

۱۸ میلیون ریپل اکنون توسط نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس کنترل می‌شوند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.2 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

با توجه به آمار، برترین نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس در حال حاضر مقدار زیادی از توکن ریپل به ارزش ۱۸,۰۳۰,۴۴۸ دلار را مدیریت می‌کنند.

توکن ریپل (XRP) عرضه‌شده روی زنجیره بایننس (BNB) که قبلاً BSC نام داشت، به یکی از دارایی‌های برتر این گروه از نهنگ‌ها تبدیل شده است. همان‌طور که می‌دانید از ابتدای سال ۲۰۲۲ شاهد معاملات پر سروصدایی در بازار رمز ارزها بوده‌ایم. نهنگ‌ها نیز در واکنش به این اوضاع و با خرید ارزان توانسته‌اند دارایی‌های خود را انباشته و افزایش دهند. بر اساس برآوردها، نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون ریپل در اختیار داشتند، توانسته‌اند به انباشت سرمایه خود ادامه دهند.

پس از افت شدید بازار، دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته علائم خفیفی از بهبودی نشان دادند؛ مثلاً ریپل در ۲۴ ژوئن تا ۱۶ درصد نیز افزایش یافت. در زمان انتشار این خبر، قیمت ریپل ۰.۳۶۶ دلار است که نسبت به روز گذشته ۱.۲۸ درصد کاهش و نسبت به هفته قبل ۱۳.۶۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، سپونندو موهانتی، مدیر ارشد فناوری مالی اداره پولی سنگاپور (MAS) در یک پست لینکدین به تمجید از عملکرد ریپل پرداخت. موهانتی در حین انجام یک سخنرانی، رهبری برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت ارز دیجیتال را نیز ستود.

موهانتی اظهار داشت: «رهبران فضای رمز ارزها و توکن‌ها (ریپل و دیگران) به ایجاد نوآوری ایمن و پایدار، حل مشکلات واقعی و شناسایی فرصت‌های اقتصادی واقعی کاملاً متعهد هستند. دیدن شفافیت بین مدیران عامل با توجه به اهمیت ایجاد یک صنعت مسئول و سازگار، بسیار دلگرم‌کننده است. آینده در مسیر درستی قرار دارد.»

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، نیز تأکید می‌کند که وضعیت مالی شرکتش به لطف نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس آن‌قدر قوی است که در سراسر جهان صدها کارمند اضافی استخدام کند.

منبع: u.today