اخبار روز

یکی از نهنگ های بایننس با دارایی ۴۰ میلیون ریپل خود ۱۸.۸ میلیون دوج کوین خرید

یکی از نهنگ های بایننس با دارایی ۴۰ میلیون ریپل خود ۱۸.۸ میلیون دوج کوین خرید
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.65 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

این فرد یکی از نهنگ های بایننس با نام کاربری مریخی شکارچی انسان است که طبق آمار در رتبه ۷۱ نهنگ‌های بازار قرار دارد. او به‌تازگی با ۴۰ میلیون رمز ارز ریپل (XRP) خود ۱۸,۸۰۰,۴۳۳ سکه دوج به ارزش ۱,۲۵۶,۱۸۸ دلار خریداری کرده است.

توکن ریپل عرضه‌شده بر روی زنجیره بایننس که قبلاً BSC نامیده می‌شد، به‌عنوان یکی از دارایی‌های برتر در اختیار نهنگ های بایننس شناخته می‌شود. این نهنگ همچنین در تراکنش‌هایی جداگانه چند آلتکوین دیگر را هم خریداری کرد که در میان آن‌ها خرید ۱۱,۹۸۸,۶۸۳ رمز ارز ماتیک (MATIC) به ارزش ۵,۶۰۵,۱۱۶ دلار دیده می‌شود. این فرد متمول علاوه بر مالکیت ۴۰ میلیون ریپل به ارزش ۱۲,۴۷۱,۱۸۴ دلار، خریدار ناشناس ۲۵ میلیون کاردانو به ارزش ۱۱,۱۹۱,۳۴۸ دلار است. این نهنگ خوشبخت همچنین ۳۰ میلیون توکن ترون (TRX) و ۳۵۰.۰۰۰ توکن چین لینک (LINK) دارد.

نهنگ های بایننس در واکنش به بازار پرسروصدای سال ۲۰۲۲ به‌طور فعال دارایی‌های خود را با خریدهای ارزان‌قیمت انباشته و افزایش داده‌اند. دارایی‌های دیجیتال اخیراً و به دنبال معاملات ضعیف در هفته‌های گذشته علائم خفیفی از بهبودی را نشان می‌دهند. در زمان انتشار این خبر قیمت ریپل ۰.۳۲۴ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۳.۸۰ درصدی را نشان می‌دهد. بیت کوین و آلتکوین‌ها نیز اندکی رونق گرفته‌اند و چندین توکن با ارزش‌افزوده روبرو شدند. دوج کوین نیز با افزایش اندک ۴.۲۸ درصدی با قیمت ۰.۰۶۸ دلار معامله شد.

ارزش کل بازار نیز در زمان انتشار این خبر به ۸۸۳ میلیارد دلار رسید. به نظر می‌رسد اکثر ارزهای دیجیتال به سطوح تاریخی MVRV یا آستانه‌های «درد» در بازده معاملات خود رسیده باشند. این آستانه درد زمانی رخ می‌دهد که پیش‌بینی‌ها در انتظار چرخش قیمت برای کاهش ضررهای فعلی باشند. بااین‌حال، پیش‌بینی زمان وقوع این اتفاق بسیار دشوار است.