اخبار روز

۲۲ سپتامبر، تاریخ عرضه هارد فورک واسیل شبکه کاردانو است

۲۲ سپتامبر، تاریخ عرضه هارد فورک واسیل شبکه کاردانو است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.54 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار پروژه کاردانو، در وبلاگ یوتیوب خود گفت. کاردانو ۲۲ سپتامبر را به‌عنوان تاریخ ارتقا شبکه اصلی واسیل خود تعیین کرده است. هارد فورک واسیل شبکه کاردانو ابتدا برای ژوئن سال جاری برنامه‌ریزی شده بود و دو بار تغییر زمان داد.

این هارد فورک شامل بهبودهایی در زبان برنامه‌نویسی پلوتوس می‌شود. همچنین هارد فورک واسیل شبکه کاردانو نوید مقیاس‌پذیری بیشتر با هزینه کمتر را می‌دهد.

طبق گفته شرکت تحقیق و توسعه مرتبط با کاردانو به نام  IOHK که روی به‌روزرسانی‌ها کار می‌کرد. سه شاخص لازم به‌دست‌آمده است:

شاخص اول: ۷۵ درصد از بلوک‌های شبکه اصلی که توسط واسیل ایجاد می‌شوند.

شاخص دوم: تقریبا ۲۵ درصد صرافی‌ها ارتقا یافته‌اند.

و شاخص سوم: ده dApp یا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز برتر برای شبکه اصلی آماده هستند.

IOHK نوشت که از ۱۲ صرافی برتر، MEXC و Bitrue برای ارتقا آماده‌اند. درحالی‌که صرافی بایننس هنوز کار دارد. سایر صرافی‌ها نیز در حال پیشرفت هستند.

هم‌‌اکنون آزمایش گسترده همه اجزای اصل با موفقیت انجام شده‌اند. بنابراین ۲۲ سپتامبر برای تاریخ عرضه هارد فورک واسیل شبکه کاردانو معرفی شد. همچنین توسعه‌دهندگان وعده مقیاس‌پذیری بیشتر و هزینه‌های کمتر را داده‌اند.

هاسکینسون در وبلاگ یوتیوب خود گفت: اگر همه ما کار خود را به‌درستی انجام داده باشیم. در ۲۲ سپتامبر از خواب بیدار شده و این روز مانند سایر روزها خواهد بود.

او بعدا اضافه کرد:

“ما کار خود را شروع کرده و مطمئن بودیم که با گذشت زمان  به کاری که اتریوم انجام داده می‌رسیم. چیزهای زیادی در آینده به‌خصوص در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد.”

هارد فورک واسیل شبکه کاردانو به‌افتخار واسیل دابوف، یکی از محققان جامعه کاردانو که در سال ۲۰۲۱ درگذشت، نام‌گذاری شده است.