اخبار روز

آرمسترانگ از ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس خبر داد

آرمسترانگ از ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس خبر داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.98 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

برایان آرمسترانگ اخیرا از ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس خبر داد. این حرکت می‌تواند برنامه‌های شرکت را برای ارائه معاملات ارزهای دیجیتال به کاربران در سراسر جهان آسان‌تر کند. او گفت که صرافی در حال بررسی بهترین راه برای افزودن لایتنینگ است.
برایان آرمسترانگ در توییتی افزود به نظر من ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس برای آینده شرکت خوب است.
جک دروسی اخیرا در توییتر خود از صرافی کوین بیس به دلیل نادیده گرفتن بیت کوین و شبکه لایتنینگ آن انتقاد کرده بود. آرمسترانگ در پاسخ به او گفت که صرافی هرگز بیت کوین را نادیده نگرفته، بلکه نقش مهمی در گسترش صنعت ارزهای دیجیتال داشته است.
بااین‌حال، مدیرعامل جزییات بیشتری از برنامه خود برای ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس ارائه نداد. اما حمایت آرمسترانگ از شبکه لایتنینگ نشان می‌دهد که صرافی می‌تواند از این فناوری برای بهبود پلتفرم خود استفاده کند.
شبکه لایتنینگ بیت کوین در گذشته نیز مورد توجه اکثر صرافی‌های سراسر جهان قرار گرفت، اما اغلب شرکت‌های بزرگ برای ادغام این پروتکل تردید داشتند.
اکثر آن‌ها از شبکه‌های دیگری مانند اتریوم و ترون برای تسهیل تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین ورود شبکه لایتنینگ بیت کوین به صرافی کوین بیس تاثیر قابل‌توجهی بر آینده این فناوری خواهد داشت.
شبکه لایتنینگ یک تکنولوژی لایه دوم است که برای پرداخت‌های خرد استفاده می‌شود. هدف لایتنینگ حل مشکلات مقیاس‌پذیری شبکه بیت کوین است.
از سوی دیگر شبکه‌های لایه ۲ در اتریوم بسیار محبوب بوده و به سرعت در حال رشد هستند. اما شبکه لایتنینگ بیت کوین چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.