اخبار روز

انتقاد شدید مدیرعامل کوین بیس از قوانین سخت گیرانه آمریکا

انتقاد شدید مدیرعامل کوین بیس از قوانین سخت گیرانه آمریکا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس گفت که چین می‌تواند از قوانین سخت گیرانه آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال سود ببرد.
او افزود در صورت ادامه قوانین سخت گیرانه آمریکا، آن‌ها جایگاه خود را به قطب ارزهای دیجیتال و مرکز نوآوری از دست خواهند داد. زیرا آن‌ها با یک رقیب جاه‌طلب در صنعت ارزهای دیجیتال مانند چین روبه‌رو هستند.
آرمسترانگ به سیاست‌گذاران گفت که مزایای ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر از انجام تراکنش است و می‌تواند صنایع مختلف را متحول کند. بنابراین او از تنظیم‌کننده‌ها خواست تا قوانینی را ایجاد کنند که باعث رشد این صنعت در آمریکا شود.
مدیرعامل کوین بیس بارها سعی نموده تا باعث تعدیل قوانین سخت گیرانه آمریکا بشود. او معتقد است که این موضوع می‌تواند به نفع کاربران باشد.
او خاطرنشان کرد که چین یوان دیجیتال خود را معرفی کرده و می‌خواهد با آن دلار آمریکا را به چالش بکشد. وی افزود که بریتانیا، برزیل، ژاپن و سنگاپور همگی به دنبال گسترش صنعت ارزهای دیجیتال در کشورهای خود هستند و آمریکا باید با آن‌ها رقابت کند.
او همچنین به شدت مخالف سیاست‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار در برابر صنعت ارزهای دیجیتال است. اخیرا گری گنسلر رئیس کمیسیون گفته بود که این ارزها، اوراق بهادار محسوب می‌شوند.
آرمسترانگ گفت که از انتخاب هنگ کنگ به عنوان مرکز جهانی ارزهای دیجیتال نباید تعجب کرد. زیرا چین به دنبال به چالش کشیدن نقش آمریکا به عنوان رهبر مالی جهان می‌باشد.
او افزود که ادامه قوانین سخت گیرانه آمریکا باعث صرف هزینه‌های میلیاردی از سوی دولت برای بازگرداندن شرکت‌های بزرگ به کشور خواهد شد.