اخبار روز

کمیسیون هر ارز دیجیتالی جز بیت کوین را یک اوراق بهادار می‌داند

کمیسیون هر ارز دیجیتالی جز بیت کوین را یک اوراق بهادار می‌داند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.53 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

مدیرعامل صرافی کوین بیس گفت که کمیسیون به آن‌ها اعلام کرده که تمام ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین را یک اوراق بهادار می‌داند. این حرکت نشان‌دهنده تصمیم کمیسیون برای نظارت بیشتر بر صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.
اخیرا کمیسیون ۱۳ ارز دیجیتال ارائه شده در این پلتفرم را به‌عنوان اوراق بهادار شناسایی کرد. بااین‌حال، درخواست آن‌ها برای حذف بیش از ۲۰۰ توکن به جز بیت کوین نشان می‌دهد که گری گنسلر به‌دنبال تسلط بیشتر بر این صنعت است.
برایان آرمسترانگ نیز نگرانی‌های خود را در مورد پیامدهای چنین اقدامی ابراز کرد. او گفت حذف هر دارایی غیر از بیت کوین اساسا به معنای پایان صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا است. بنابراین اگر کوین بیس به دستور آن‌ها عمل می‌کرد، تقریبا اکثر کسب‌وکارهای ارز دیجیتال آمریکایی در معرض خطر جدی قرار می‌گرفتند.
اقدامات اخیر کمیسیون علیه صرافی‌های کوین بیس و بایننس پیامدهای زیادی برای این صنعت در پی داشته است. چارلی کوپر رییس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا گفت تعدادی از شرکت‌های آمریکایی، مدل‌های تجاری خود را با این فرض ایجاد کرده‌اند که این توکن‌ها اوراق بهادار نیستند. بنابراین اگر خلاف این موضوع به آن‌ها گفته شود، بسیاری از آن‌ها باید فورا فعالیت خود را در آمریکا متوقف کنند.
این افشاگری‌های آرمسترانگ نشان می‌دهد که کمیسیون اتریوم را نیز به عنوان یک اوراق بهادار در نظر می‌گیرد. این موضوع با ادعای گذشته گنسلر مبنی بر لزوم توقف تجارت تمامی ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین همخوانی دارد. بااین‌حال، دیدگاه‌های گنسلر و کارکنان کمیسیون لزوما موضع رسمی موسسه را نشان نمی‌دهد.