اخبار روز

استارت آپ دیفای آرچ ۵ میلیون دلار جمع آوری می‌کند تا به بلک راک وب ۳ تبدیل شود

استارت آپ دیفای آرچ ۵ میلیون دلار جمع آوری می‌کند تا به بلک راک وب ۳ تبدیل شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.41 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

استارت آپ دیفای آرچ ۵ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند تا بتواند به هدف والای خود یعنی تبدیل شدن به بلک راک وب ۳ برسد. هدف استارت‌آپ این است که سرمایه‌گذاری در دیفای را برای کاربران روزمره در دسترس قرار دهد.

شرکت بلک راک یکی از پیشروترین ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری، مشاوره و مدیریت ریسک در جهان است.

ما مدام داستان افرادی را می شنیدیم که می‌خواستند وارد ارزهای دیجیتال شوند. این افراد معمولا به خرید و فروش یک توکن می‌رفتند. کریستوفر استوراکر، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل استارت آپ دیفای آرچ، گفت. “این کاربران اساسا تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار می‌دادند.”

استوراکر افزود که پروتکل مدیریت دارایی غیرمتمرکز او سبدهای سرمایه‌گذاری با تنوع خوبی ایجاد می‌کند. بنابراین افراد می‌توانند از طریق یک قرارداد هوشمند خریداری کنند.

اما چرا یک سرمایه‌گذار باید از پلتفرم‌هایی مانند بلک راک یا استارت آپ دیفای آرچ استفاده کند؟ به خصوص که بلک راک به طور فزاینده‌ای به سمت ارزهای دیجیتال در حال حرکت است.

استوراکر می‌گوید که آن‌ها رویکرد متفاوتی را در پیش خواهند گرفت تا سرمایه‌گذاران را در معرض لبه‌های برتر وب ۳ قرار دهند.

این تیم همچنین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که انتقال سرمایه از وب ۲ به وب ۳ تا حد امکان بدون مشکل باشد.

به همین دلیل Ripio Ventures، بازوی سرمایه‌گذاری شرکت بلاکچین Ripio، تصمیم گرفت از این تیم حمایت کند. آن‌ها گفتند که استارت آپ دیفای آرچ فرصت های همکاری بالقوه را برای ما ارائه می‌دهد.

با این حال، ارائه محصولات توکن شده به سرمایه‌گذار چالش‌هایی را ایجاد می‌کند.

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار بارها گفته است که اکثر توکن های دیجیتال، اوراق بهادار هستند. بنابراین بسیاری از واسطه‌ها باید در SEC ثبت نام کنند.