اخبار روز

افزایش فروش ۲۰۵ درصدی بازی برای کسب درآمد آکسی اینفینیتی

افزایش فروش ۲۰۵ درصدی بازی برای کسب درآمد آکسی اینفینیتی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.88 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

علاقه به بازی برای کسب درآمد آکسی اینفینیتی پس از راه‌اندازی ویژگی‌های جدید آن دوباره افزایش یافته است. به نظر می‌رسد این بازی برای کسب درآمد پس از حمله هکری در حال بهبود است. چراکه حجم فروش NFT آن طی هفت روز گذشته افزایش ۲۰۵ درصدی را نشان می‌دهد.

جف زیرلین یکی از بنیان‌گذاران پروژه با اشاره به دانلود و فروش NFT، پذیرش قوی پل رونین و افزایش قابل‌توجه طرفداران بر بهبود وضعیت این بازی تأکید می‌کند. او می‌گوید تنها ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۰۰۰ توکن غیر مثلی فروخته شده است. درحالی‌که میانگین چند هفته پیش روزی ۷.۰۰۰ عدد بود. بازی برای کسب درآمد اکسی اینفینیتی در هفت روز گذشته از مجموع ۲۳.۱۰۰ کاربر خود درآمد ۱.۳ میلیون دلاری کسب کرده است.

افزایش حجم فروش NFT در این بازی احتمالاً به راه‌اندازی مجدد پل رونین در ۲۸ ژوئن برمی‌گردد. این پل یک زنجیره جانبی است که امکان انتقال دارایی‌ها بین بازی و شبکه اصلی اتریوم را به کاربران می‌دهد. این پل از اواخر ماه مارس و پس از یک حمله هکری ۶۰۰ میلیون دلاری آفلاین بود.

بازی برای کسب درآمد آکسی اینفینیتی نوامبر امسال به اوج خود رسید اما بعد از آن وارد یک روند نزولی طولانی شد. این بازی در ماه نوامبر شاهد فروش عظیم NFT به ارزش ۷۵۳.۹ میلیون دلار بود. ارزش توکن اصلی آن AXS نیز به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۱۶۴.۹۰ دلار رسید. اما اخیراً این توکن با کاهش ارزش ۹۱.۴ درصدی به قیمت ۱۴.۱۸ دلار معامله می‌شود.

حفظ و افزایش بازیکن و نیز افزایش دوره بازی آن‌ها در پروژه‌های بازی برای کسب درآمد بسیار حیاتی هستند. بنابراین گروه آکسی اینفینیتی اخیراً در حال بررسی راه‌هایی برای گسترش اکوسیستم خود می‌باشد. این گروه چشم‌انداز خود را ایجاد یک «جهان بازی کامل» با داستانی جامع شبیه به جنگ ستارگان، فاینال فانتزی یا ارباب حلقه‌ها می‌داند.