اخبار روز

بازی های بلاکچین تقریبا نیمی از کل فعالیت‌ها در این حوزه را تشکیل می‌دهند

بازی های بلاکچین تقریبا نیمی از کل فعالیت‌ها در این حوزه را تشکیل می‌دهند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.69 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در سال گذشته دچار رکود شد زیرا گیمرها بهبود تجربه گیم‌پلی را در اولویت قرار دادند.
با این حال، طبق گزارش جدیدی از دی اپ رادار، در ماه اول سال ۲۰۲۳، گیمرها حدود ۴۸ درصد از کل فعالیتهای بلاکچین را تشکیل می‌دادند.
در ماه ژانویه همچنین شاهد افزایش ۱۲۲ درصدی ارزش بازار برای بهترین توکن‌های بازی بودیم. به‌عنوان مثال توکن بازی گالا، ۲۱۸ درصد افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، افزایش علاقه به توکن‌های بازی زمانی رخ می‌دهد که صنعت توجه مخاطبان را جلب کرده باشد. به‌عنوان مثال، بازی‌های گالا پس از خرید یک استودیوی جدید بازی‌سازی موبایل با بیش از ۲۰ میلیون دلار دارایی خبرساز شد.
سارا گرگلاس، تحلیلگر بلاکچین در دی اپ رادار گفت که بر اساس معیارهای روی زنجیره، می‌توان تصور کرد که بازی های بلاکچین همچنان بخش مهمی در صنعت خواهد بود.
بلاکچین وکس با ۳۳۱۰۰۰ کیف پول فعال منحصر به فرد همچنان در حوزه گیمفای فعال‌ترین است. همچنین سه اکوسیستم برتر بازی بلاکچین به جز زنجیره BNB، شاهد افزایش پروتکل‌های بازی از پایان سال ۲۰۲۲ تا آغاز سال ۲۰۲۳ بودند.
آغاز سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش فعالیت‌ها بود زیرا بودجه قوی زمینه را برای سالی که بسیاری آن را سال ساخت بازی های بلاکچین می‌نامند، آماده کرد. این اصطلاح باعث تمرکز صنعت بر ساخت بازی‌های قدرتمندتر و با کیفیت بالاتر می‌شود.
همچنین این گزارش بر نقش متاورس در افزایش فعالیت بازی های بلاکچین در سال جاری تاکید کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات ژانویه در بازی‌های مرتبط با متاورس به ۴۴.۵ میلیون دلار رسیده که نسبت به ماه قبل ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.