اخبار روز

انتقاد کتی وود از موضع شرکت ونگارد در مورد ETF بیت کوین

انتقاد کتی وود از موضع شرکت ونگارد در مورد ETF بیت کوین
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.99 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

دنیای ارزهای دیجیتال با چراغ سبز کمیسیون برای ETFهای بیت کوین شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده است که نقطه عطفی برای آن به شمار می‌رود. بااین‌حال، شرکت ونگارد موضعی قاطع در برابر گنجاندن ETF بیت کوین در گزینه‌های معاملاتی خود اتخاذ کرده است.
موضعی که با واکنش جامعه‌های ارز دیجیتال و کتی وود مواجه شد. از همین رو مدیرعامل آرک اینوست اخیرا در مصاحبه‌ای نگرانی خود را از تصمیم شرکت ونگارد ابراز نمود. او این تصمیم را وحشتناک دانست و بر فرصت از دست رفته سرمایه‌گذاران برای تعامل با اولین سیستم پولی غیرمتمرکز جهانی تاکید کرد.
موضع نامناسب این شرکت در زمینه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال منجر به تغییرات قابل توجهی در پایگاه مشتریان آن نیز شده است. از همین رو تعداد قابل توجهی از کاربران حساب‎های خود را در شرکت ونگارد بستند و به دنبال جایگزین‎هایی برای ارایه ETF بیت کوین هستند.
علاوه‎براین، موضع ونگارد واکنش شدیدی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته است. هشتگ‌هایی مانند BoycottVanguard به وجود آمده‌اند که نشان‌دهنده نارضایتی مردم از امتناع شرکت از گنجاندن محصولات بیت کوین است.
در حالی که موضع فعلی شرکت در مورد بیت کوین همچنان سفت و سخت است، اما تحلیلگران معتقدند که در آینده تغییر خواهد کرد.
اریک بالچوناس استراتژیست حوزه ETF به ورود شرکت ونگارد به سهام خصوصی اشاره کرد و آن را نشانه‌ای از تمایل آن‌ها به سازگاری با پویایی‌های متغیر بازار دانست. او افزود این موضوع نشان می‌دهد که شرکت در حال حاضر رویکرد محافظه‌کارانه‌ای نسبت به ارزهای دیجیتال دارد. اما استراتژی‌های آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور دستخوش تغییر خواهد شد.