اخبار روز

جی کلیتون تصویب قریب‌الوقوع ETF بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند

جی کلیتون تصویب قریب‌الوقوع ETF بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

اخیرا رییس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا جی کلیتون، پیش‌بینی جالبی در مورد تایید ETF بیت‌کوین انجام داد. وی اظهار داشت که اکنون کمیسیون مجبور است ETF بیت کوین را تایید کند.
در طول سال‌های اخیر، کمیسیون به‌طور مداوم برنامه‌های متعددی را برای ETFهای بیت کوین به‌دلیل نگرانی‌های از دستکاری بازار رد کرده است.
بااین‌حال اظهارات اخیر او حاکی از تغییر قابل‌توجه در نظر مراجع نظارتی می‌باشد. وی خاطرنشان کرد که تایید اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد و زمانی تا تصمیم نهایی باقی نمانده است.
جی کلیتون پیشرفت‌های کمیسیون در این زمینه را مورد تحسین قرار داد. وی افزود این تحول‌ها نشان می‌دهد که آژانس نظارتی پذیرای ETF بیت کوین است. زیرا آن‌ها به یکپارچگی و شفافیت بازار اطمینان دارند.
یکی‌دیگر از عوامل مهم در خوش بینی او، بهبود زیرساخت‌ها و راه‌حل‌های نگهداری بیت کوین است. او تاکید کرد که تا همین اواخر زیرساخت‌های مناسبی برای ذخیره‌سازی دارایی‌های بیت کوین وجود نداشت. بااین‌حال، صنعت گام‌های مهمی در این زمینه برداشته است که امنیت و اعتماد بیشتری را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.
به‌طور کلی، اظهارات جی کلیتون نشان‌دهنده تکامل و بلوغ گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. در طول سال‌ها، بیت کوین به‌عنوان یک طبقه دارایی قانونی شناخته شده و سرمایه‌گذاران نهادی و غول‌های مالی را جذب کرده است.
از همین رو فعالان بازار مشتاقانه منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار هستند که می‌تواند لحظه‌ای مهم در ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم مالی سنتی باشد.
در حالی که شاید پیش‌بینی جی کلیتون به‌عنوان یک علامت مثبت تلقی شود. اما تصمیم نهایی بر عهده کمیسیون بورس و اوراق بهادار است و باید دید این نهاد نظارتی چه زمانی و چگونه عمل خواهد کرد.