اخبار روز

انجمن بلاکچین از صرافی کوین بیس در مقابل کمیسیون دفاع می‌کند

انجمن بلاکچین از صرافی کوین بیس در مقابل کمیسیون دفاع می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.35 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

انجمن بلاکچین ضمن حمایت از صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس خواستار برکناری گری جنسلر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار شد.
این انجمن گفت که ادعای گنسلر مبنی بر اینکه همه ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین باید اوراق بهادار در نظر گرفته شوند، نگران‌کننده است.
انجمن بلاکچین افزود که گسترش فشارها بر شرکت‌های ارز دیجیتال، شایعات مبنی بر تلاش کمیسیون برای ممنوعیت این صنعت را افزایش داده است. همچنین در میان این فشارهای نظارتی، آن‌ها یکی از مسئولیت‌های اساسی خود یعنی وضع قوانین شفاف برای این حوزه را نادیده‌ گرفته‌اند.
با این حال، گنسلر نیز به جای ایجاد قوانین، تنها باعث ابهام در آینده صنعت ارزهای دیجیتال شده است. این بلاتکلیفی شرکت‌ها را وادار نموده تا برای ادامه فعالیت خود به دنبال خروج از آمریکا باشند. زیرا در این کشور با چالش‌های نظارتی زیادی درگیر هستند.
جیک چروینسکی، مدیر ارشد انجمن بلاکچین، اظهار داشت که صنعت دارایی‌های دیجیتال نمی‌تواند انتظار ارزیابی منصفانه‌ای از گنسلر داشته باشد. او از گنسلر خواست تا در روند تصمیم‌گیری برای ارزهای دیجیتال دخالت نکند. در غیر این صورت شاید موضوع استعفای گنسلر در دادگاه‌ مطرح شود.
در حالی که گنسلر به دلیل اقدامات خود توسط بسیاری از نمایندگان مورد حمایت قرار گرفته است. ولی با انتقاد وارن دیویدسون، نماینده جمهوری‌خواه کنگره مواجه می‌باشد. دیویدسون لایحه‌ای ارائه کرده و به دنبال تغییر ساختار آژانس و برکناری گری گنسلر از ریاست است.
در ۶ ژوئن، کمیسیون از صرافی کوین بیس به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرد. آن‌ها یک روز قبل بایننس آمریکا را نیز متهم نموده بودند.