اخبار روز

شرکت ورشکسته سلسیوس برای توزیع وجوه کاربران آماده می‌شود

شرکت ورشکسته سلسیوس برای توزیع وجوه کاربران آماده می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.96 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

اکنون بیش از یک سال از اعلام ورشکستگی شرکت وام‌دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس می‌گذرد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که شرکت در حال آماده‌سازی برای توزیع وجوه کاربران است.
بر اساس خبرها، شرکت ورشکسته سلسیوس در ایمیلی از کاربران خواست تا اطلاعات شخصی خود را به‌روزرسانی کنند. این شرکت، دلیل این امر را آمادگی برای توزیع وجوه کاربران پس از تایید دادگاه دانست. در این احراز هویت، مجدد کاربران باید کارت‌های شناسایی خود را بارگذاری کنند و در صورت لزوم اطلاعات شخصی خود را اصلاح نمایند.
علاوه‌براین، سلسیوس از کاربران خواست تا تایید هویت دو مرحله‌ای را برای حساب‌های خود فعال کنند. این اقدامات، پس از ماه‌ها شکایت‌های مختلف کاربران سلسیوس در مورد سرقت اطلاعات و دسترسی به حساب‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.
در پایان، سلسیوس گفت که این به‌روزرسانی تغییرات برای توزیع وجوه کاربران شاید مدتی طول بکشد. بااین‌حال، برخی از کاربران مدعی شدند که این روند تنها چند دقیقه زمان نیاز داشته است.
این روند احراز هویت بر روی کاربران غیر آمریکایی متمرکز شده است. زیرا توزیع وجوه کاربران مستقر در آمریکا توسط شرکت پی پال انجام خواهد شد.
بر اساس گزارش‌ها، کاربران شاید بتوانند ۸۵ درصد از دارایی‌های معلق خود در سلسیوس را دریافت کنند. این شرکت اخیرا نیز از دادگاه خواست تا با فروش دارایی‌ها به فارنهایت موافقت نمایند.
پس از تشکیل پرونده ورشکستگی سلسیوس در سال ۲۰۲۲، مشخص شد که این شرکت در مجموع حدود ۴.۷ میلیارد دلار به طلبکاران بدهکار است. بااین‌حال، ارزش کل دارایی‌های آن به هیچ وجه به این مقدار نزدیک نیست.