اخبار روز

برگزاری دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut

برگزاری دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.69 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت Revolut گفت دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut، تنها یک ماه پس از راه‌اندازی حدود ۱.۵ میلیون کاربر را جذب کرده‌است. این دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut دوره Learn & Earn نام دارد.

Revolut یک برنامه بانکی است که می‌توانید از آن برای مدیریت پول خود استفاده کنید. با استفاده از این برنامه روی گوشی خود، می‌توان بسیاری از کارها را به‌صورت آنلاین انجام داد.

به‌عنوان‌مثال با این نرم‌افزار امکان ارسال پول به خارج از کشور و خریدوفروش ارزهای دیجیتال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری‌ها دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut توسط علاقه‌مندان از حداقل ۳۲ کشور در سراسر جهان استفاده شده‌است. به گفته آن‌ها، با وجود افت شدید بازار در سال ۲۰۲۲، علاقه به یادگیری در مورد ارز دیجیتال هنوز وجود دارد.

همین‌طور این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد در حین یادگیری، جوایزی را نیز به‌صورت ارزهای دیجیتال کسب کنند. علاوه بر این، این پلتفرم شامل آزمون‌هایی است که کاربران باید آن‌ها را بگذرانند. شرکت Revolut اعلام کرد که مشتریان می‌توانند تا ۱۵ دلار برای تکمیل مواد آموزشی درآمد کسب کنند.

دوره آموزشی ارز دیجیتال Revolut اخیراً با جلساتی راجع به مفاهیم اساسی ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین، آغاز شد. علاوه بر این، فراگیران در این با تفاوت‌های بین ارز دیجیتال و ارز فیات آشنا می‌شوند.

این شرکت برای نفوذ بیشتر در بازار جهانی قصد دارد تا ۲۰ درصد به نیروی کار خود در سراسر اروپا و آمریکا اضافه کند. درحالی‌که صرافی رمزارز Coinbase بخشی از نیروی کار خود را اخراج کرده‌است.