اخبار روز

دانشگاه سینسیناتی هیجان ارزهای دیجیتال را به برنامه درسی و آموزشی تبدیل می‌کند

دانشگاه سینسیناتی هیجان ارزهای دیجیتال را به برنامه درسی و آموزشی تبدیل می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.5 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

دانشگاه سینسیناتی با برنامه‌های درسی جدید خود به دانشجویان در مورد بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتالی آموزش می‌دهد.

ارزهای دیجیتال توجه زیادی را از سوی مؤسسات دانشگاهی به خود جلب کرده‌اند. زیرا روزبه‌روز به‌عنوان جایگزینی برای دارایی‌های معمولی پذیرفته می‌شوند.

دکتر دین ماریان لوئیس (استاد دانشگاه سینسیناتی) معتقد است که به دنبال راه‌اندازی این ابتکار جدید دانشجویان قادر خواهند بود به یادگیری عملی و عملی در زمینه این فناوری جدید مالی دست یابند. وی افزود: «دانشجویان ما یاد خواهند گرفت که چگونه ارزهای دیجیتال را مدیریت کنند و اینکه دارایی‌های دیجیتالی چگونه بر اقتصاد ما تأثیر می‌گذارند.»

آموزش در مورد رمز ارزها اخیراً و به‌ویژه در میان جوامع به حاشیه رانده شده محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. زیرا مرزهای مالی این پدیده جدید به مردم سراسر جهان اجازه می‌دهد تا با نوآوری به تولید ثروت پرداخته و پیشرفت کنند.

جی زی رپر معروف و جک دورسی یکی از بنیان‌گذاران توییتر نیز برنامه‌ای آموزشی برای ساکنان خانه مری هاز در بروکلین نیویورک (جایی که جی زی در آن بزرگ شد) به راه انداخته‌اند. این برنامه در مورد ارزهای دیجیتال به مردم کم برخوردار و حاشیه‌نشین آموزش می‌دهد.

سایر دانشگاه‌های برتر نیز با شور و شوق ایجاد شده توسط بلاکچین و ارزهای دیجیتال همراه شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، موسسه فناوری ماساچوست (MIT) که به دلیل تحقیقات پیشگامانه خود شناخته می‌شود می‌خواهد در فناوری بلاکچین نیز وارد شود. این موسسه اولین رویکرد تحقیقاتی برای این اکوسیستم غیرمتمرکز را اتخاذ می‌کند.

دانشگاه هاروارد نیز دارای یک شبکه دانشجویی بلاکچین پر جنب‌وجوش با بیش از ۲۰۰ عضو است. این دانشگاه بحث‌های هفتگی موسوم به «کریپتو ۱۰۱» برگزار می‌کند. یک انکوباتور نیز در محوطه دانشگاه وجود دارد که به دانشجویان اجازه می‌دهد پروژه‌های ارزهای دیجیتال خود را با یکدیگر مقایسه کنند.

منبع: cointelegraph

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: