اخبار روز

علاقه والدین به آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس

علاقه والدین به آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.88 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس یک نظرسنجی حدود ۶۴ درصد از والدینی که از بلاکچین استفاده می‌کنند. خواستار آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس هستند. طبق گزارش‌ها، والدین آمریکایی آشنا با ارزهای دیجیتال به طور متوسط حدود ۷۶۶ دلار برای آموزش آن به فرزندان خود هزینه می‌کنند.

بر اساس یک مطالعه جدید بیش از دو سوم از والدین آشنا با دنیای ارزها به دنبال آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس هستند. آن‌ها معتقدند که دانش‌آموزان باید در مورد آینده اقتصاد ما بیاموزند.

در این نظرسنجی حدود ۶۴ درصد از والدین و ۶۷ درصد از فارغ‌التحصیلان گفتند که ارزهای دیجیتال باید بخشی از آموزش اجباری باشند.

هر دو گروه اما در مورد بلاکچین، متاورس و توکن‌های NFT دیدگاه کمی متفاوت داشتند. بااین‌حال، حدود ۴۰ درصد معتقد بودند که این موضوعات باید در برنامه درسی گنجانده شوند.

برای شرکت در این نظرسنجی، والدین و فارغ‌التحصیلان دانشگاه غربالگری شدند. برای اطمینان از این که شرکت‌کنندگان در نظرسنجی آشنایی کافی با دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشند. این نظرسنجی شامل ۸۸۴ والدین آمریکایی و ۲۱۰ فارغ‌التحصیل دانشگاهی آمریکایی بود.

بر اساس این نظرسنجی والدین و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی سرمایه‌گذار احتمالاً به آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس کمک کنند.

دانشگاه کانکتیکات و دانشگاه آریزونا هم اکنون دوره‌های مقدماتی در زمینه فناوری بلاکچین ارائه می‌دهند. به گفته ماریان لوئیس استاد کانکتیکات، این کلاس برای کمک به دانش‌آموزان طراحی شده است. او افزود آن‌ها به‌واسطه این کلاس‌ها یاد خواهند گرفت که چگونه ارزهای دیجیتال را مدیریت کنند. همین‌طور با تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ما آشنا خواهند شد.

کالین مایلز، مدیرعامل TZ APAC نیز گفت باید آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس را آغاز کرد. او ادامه داد زیرا تعداد زیادی از مشاغل جدید از محیط Web3 به وجود خواهند آمد.