اخبار روز

بلاکچین هایو توکن‌های جدید قابل استخراج را پیش از مرج اتریوم بررسی می‌کند

بلاکچین هایو توکن‌های جدید قابل استخراج را پیش از مرج اتریوم بررسی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.48 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بلاکچین هایو می‌خواهد در صورت انتقال اتریوم به اثبات سهام یا PoS، استخراج اتریوم را با توکن‌های دیگر جایگزین کند.

فناوری‌های بلاکچین هایو اولین ماینر رمزنگاری بوده که به‌صورت عمومی معامله می‌شود. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ در بورس سرمایه‌گذاری تورنتو با نماد HIVE فهرست شده‌اند. این شرکت ۱۰۰ درصد از انرژی سبز برای استخراج بیت کوین و اتریوم استفاده می‌کند.

این تیم در آخرین به‌روزرسانی خود گفت در حال تجزیه‌وتحلیل گزینه‌های استخراج با ذخیره‌سازی GPU خود قبل از مرج اتریوم است. بر اساس گزارش‌ها، بلاکچین هایو اجرای آزمایش بتا کوین‌های مختلف قابل استخراج توسط GPU را در این هفته آغاز کرد. زیرا مرج اتریوم در اواسط سپتامبر رخ خواهد داد.

بخش فنی این بلاکچین به طور خاص در حال اجرای استراتژی‌های مختلف به‌منظور بهینه‌سازی ظرفیت استخراج ارز دیجیتال اتریوم خود می‌باشد.

یکی از اعضای این تیم اخیرا گفت که آن‌ها مرج اتریوم برای اثبات سهام را تأیید می‌کنند. وی خاطرنشان کرد که در آینده استخراج‌کنندگان GPU با کارآمدترین تجهیزات و کمترین هزینه برق، بر بازار غالب خواهند شد.

علاوه بر این، بلاکچین هایو گفت که عملیات استخراج اتریوم آن‌ها در طول تاریخ سه تا چهار برابر بیشتر از استخراج بیت کوین در هر مگاوات درآمد ایجاد کرده است. این شرکت اتریوم استخراج شده خود را به‌منظور تأمین مالی توسعه برنامه استخراج بیت کوین با نسل جدیدی از مدارهای مجتمع می‌فروشد.

آن‌ها همچنین به ذخیره بیت کوین خود ادامه داده و در مجموع ۳۲۵۸ بیت کوین تا پایان ماه اوت جمع‌آوری کرده‌اند. طبق به‌روزرسانی، هایو در ماه گذشته به استخراج ۲۹۰.۴ بیت کوین پرداخت. حتی پس از افزایش سختی بیت کوین در ۲۸ آگوست، روزانه بیش از ۹ بیت کوین تولید کرد.