اخبار روز

بلاکچین پالیگان در برنامه شتاب‌دهنده دیزنی سال ۲۰۲۲ شرکت می‌کند

بلاکچین پالیگان در برنامه شتاب‌دهنده دیزنی سال ۲۰۲۲ شرکت می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.93 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم پالیگان برای شرکت در برنامه شتاب‌دهنده دیزنی و توسعه بیشتر تجارب وب ۳ انتخاب شده است. بلاکچین پالیگان برای حضور در این برنامه و ایجاد فناوری پالیگان وب ۳ که از این هفته آغاز می‌شود مورد پذیرش قرار گرفت.

طبق بیانیه شرکت والت دیزنی، پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم یکی از شش پروژه‌ای است که در این برنامه شتاب‌دهنده حضور خواهد داشت. برنامه امسال والت دیزنی بر روی واقعیت افزوده (AR)، توکن‌های غیر مثلی (NFT) و هوش مصنوعی (AI) متمرکز خواهد بود. رایان وات، مدیرعامل پالیگان نیز گفت که بلاکچین پالیگان تنها بلاکچین انتخاب شده برای برنامه معتبر شتاب‌دهنده دیزنی به شمار می‌رود. او اضافه کرد که انتخاب شدن پالیگان نشان‌دهنده پیشرفت سریع آن‌ها محسوب می‌شود.

دیزنی می‌گوید که هدف این برنامه شتاب‌دهنده جذب شرکت‌های در مرحله رشد با چشم‌اندازی برای تأثیرگذاری بر آینده فناوری و سرگرمی است. دو پروژه وب ۳ دیگر نیز برای برنامه امسال انتخاب شدند. یکی از این دو پروژه فلیک پلی (Flickplay) نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد NFT ها را از طریق واقعیت افزوده (AR) کشف کنند. دیگری نیز پروژه لاک ریورس (Lockerverse) نام دارد که یک پلتفرم داستان‌سرایی وب ۳ و متصل‌کننده سازندگان و برندها با یکدیگر است.

اولین برنامه شتاب‌دهنده دیزنی به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد. طبق گزارش‌ها، سرمایه‌های اضافی این برنامه به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. درعین‌حال این کسب‌وکارهای جدید به فضای کار مشترک در پردیس والت دیزنی لس‌آنجلس نیز دسترسی خواهند داشت.

بلاکچین پالیگان یک چارچوب متمرکز بر قابلیت همکاری با مجموعه‌ای از ابزارهای مقیاس‌پذیر است که برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز سازگار با اتریوم (DApps) استفاده می‌شود. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری پالیگان برای رفع محدودیت‌های شبکه اصلی اتریوم، مانند سرعت پایین تراکنش (TPS) و هزینه‌های بالای تراکنش ساخته شده‌اند.