اخبار روز

تتر: سقوط شرکت آلامدا هیچ تاثیری بر USDTهای موجود در سولانا نخواهد گذاشت

تتر: سقوط شرکت آلامدا هیچ تاثیری بر USDTهای موجود در سولانا نخواهد گذاشت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.89 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت‌هایی مانند تتر می‌خواهند به کاربران اطمینان دهند که سقوط شرکت آلامدا و FTX تاثیری بر محصولات و خدمات آن‌ها نخواهد داشت. در ۱۸ نوامبر، تتر در بیانیه‌ای گفت از هرگونه پیامد سرایتی ناشی از صرافی شکست خورده FTX ایمن است.
طبق گزارش‌ها سولانا سومین شبکه بزرگ برای استیبل کوین پس از ترون و اتریوم است. ۱.۸۹ میلیارد USDT در سولانا وجود دارد که کمی کمتر از ۳ درصد از کل عرضه را نشان می‌دهد.
این شرکت همچنین ادعا می‌کند که هیچ وام معوقه‌ای از استیبل کوین، به شرکت آلامدا ندارد. تتر گفت مشکل اصلی که تعداد بی‌شماری از شرکت‌های دیگر با آن مواجه هستند این است که آن‌ها دارایی‌های مختلف خود را به شرکت آلامدا قرض دادند.
در همین حال با سقوط شرکت آلامدا و صرافی FTX استیبل کوین‌های مختلف تحت تاثیر قرار گرفتند. به عنوان مثال توکن بومی سولانا با کاهش ۵.۷ درصدی با قیمت ۱۳.۶۸ دلار معامله می‌شود. طبق گزارش SOL اکنون در دو هفته گذشته ۵۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
تتر نیز با ۶۵.۹ میلیارد USDT صادرکننده استیبل کوین پیشرو باقی ماند و سهم بازار ۴۵.۵ درصدی را به آن اختصاص داد. با این وجود عرضه آن از ابتدای ماه می ۲۱ درصد کاهش یافته است.
سکه USD Circle با ۴۴.۱ میلیارد در جایگاه دوم باقی ماند و سهم بازار آن حدود ۳۰ درصد می‌باشد. عرضه آن نیز از ابتدای ماه می حدود ۲۱ درصد کاهش داشته است.
بایننس یو اس دی سومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، با افزایش عرضه ۳۰ درصدی از ابتدای جولای، عکس این موضوع را تجربه کرده است. BUSD دارای ۲۲.۹ میلیارد سکه در گردش است که سهم بازار آن تقریبا ۱۶ درصد می‌باشد.