اخبار روز

تلاش صرافی یونی سواپ برای جذب سرمایه

تلاش صرافی یونی سواپ برای جذب سرمایه
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.78 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

یونی سواپ لب، شرکتی که پشت صرافی یونی سواپ یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز جهان قرار دارد، به دنبال جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری در آخرین دور سرمایه‌گذاری خود است.

روزنامه آنلاین آمریکایی TechCrunch روز جمعه در گزارشی این توسعه را فاش کرد. بر اساس این گزارش، TechCrunch اطلاعاتی را از چهار منبع معتبر در مورد معامله یونی سواپ گرفته است.

بر این اساس صرافی یونی سواپ از حمایت چندین نهاد از جمله صندوق ثروت اجتماعی سنگاپور و غول سرمایه‌گذاری مستقر در کالیفرنیا به نام Polychain برخوردار می‌شود. این صندوق از جذب سرمایه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری برای یونی سواپ استقبال خواهد کرد.

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد که صندوق همچنان در مراحل اولیه خود است. در نتیجه شرایط پیرامون آن احتمالا با پیشرفت مذاکرات دچار تغییر خواهد شد. لازم به ذکر است که نه یونی سواپ و نه Polychain هیچ اطلاعات مرتبطی در مورد این منتشر نکرده‌اند.

اگر این جذب سرمایه محقق شود، به‌عنوان دومین سری بودجه صرافی یونی سواپ در فاصله دو سال خواهد بود. سری گذشته که یازده میلیون دلار جمع‌آوری گردید، توسط غول سرمایه‎گذاری Andreessen Horowitz  تامین شد.

یونی سواپ به‌عنوان بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز و چهارمین صرافی بزرگ در جهان شناخته می‌شود. از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۸ توسط هایدن آدامز، این صرافی در طول سال‌ها شاهد رشد زیادی بوده است.

این صرافی در تلاش برای ارتقای ویژگی‌های خود، چندین نسخه به‌روزشده از خود را منتشر کرده است. پلتفرم ورژن دوم آن‌ها در ماه می ۲۰۲۰  و ورژن سوم تقریبا یک سال بعد و در مارس ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.

اخیرا یونی سواپ لب اعلام کرد که حجم تجارت پلتفرم در ماه می سال ۲۰۲۲ به رقم ۱ تریلیون دلار رسیده است. همچنین بیشتر حجم تجارت در سال گذشته رخ داد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال شاهد نرخ بهره بالایی بود.