اخبار روز

شکست شرکت جنسیس در جذب سرمایه باعث ورشکستگی آن‌ها خواهد شد

شکست شرکت جنسیس در جذب سرمایه باعث ورشکستگی آن‌ها خواهد شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.99 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها شرکت جنسیس برای جذب سرمایه بخش واحد وام دهی خود با مشکل مواجه است. در نتیجه این مشکل می‌تواند باعث ورشکستگی شرکت شود.
این شرکت از زمان تشکیل پرونده ورشکستگی FTX در اوایل ماه جاری با بحران نقدینگی مواجه شده است. آن‌ها همچنین به دنبال جذب سرمایه یک میلیارد دلاری از صرافی بایننس بودند.
طبق خبرها جنسیس در تلاش است تا بودجه اضطراری جذب کند. همچنین هدف جذب سرمایه مالی از ۱ میلیارد دلاری آن‌ها به ۵۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. این گروه ارز دیجیتال تمایلی به فروش بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود نیز ندارد.
شرکت جنسیس طی بیانیه‌ای گفت که هیچ برنامه‌ای برای اعلام ورشکستگی قریب‌الوقوع ندارد و برای حل و فصل وضعیت فعلی تلاش می‌کند.
جنسیس گلوبال کپیتال هفته گذشته به طور موقت بازخرید و اعطای وام‌های جدید را در پی فروپاشی FTX به حالت تعلیق درآورد. همچنین شرکت مادر جنسیس گلوبال به نام Digital Currency Group گفت که عملیات تجاری آن‌ها تحت تاثیر قرار نگرفته است.
این شرکت به جنسیس تریدینگ ۱۴۰ میلیون دلار وام داد. زیرا ۱۷۵ میلیون دلار آن‌ها در پلتفرم FTX قفل شده است.
طبق گزارش‌ها شرکت جنسیس قبل از تعلیق بازخریدها به دنبال جذب سرمایه یک میلیارد دلاری از سرمایه‌گذاران بود.
پلتفرم‌های دیگر با چالش‌های خاص خود روبرو هستند. زیرا درخواست‌های بازخرید پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX صنعت ارزهای دیجیتال را به هم ریخته است.
در پاسخ به تعلیق برداشت‌های جنسیس، جمینی نیز بازخرید Earn خود را متوقف کرد. طبق گفته‌ها ۷۰۰ میلیون دلار پول مشتری در نتیجه این اتفاق تعلیق شده است.