اخبار روز

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو ۱۰ سال آینده امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را پیش‌بینی می‌کند

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو ۱۰ سال آینده امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را پیش‌بینی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.12 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس بر اساس حجم معاملات پیش‌بینی می‌کند که سیستم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پلتفرم‌های صرافی غیرمتمرکز (DEX) در درازمدت از همتایان متمرکز خود پیشی خواهند گرفت.
مدیر اجرایی بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان در یک مصاحبه جدید با کانال یوتیوبی بانکلس پیش‌بینی کرد که طی ۱۰ سال آینده، پروژه‌های غیرمتمرکز بلاکچین بالاتر از امور مالی متمرکز (CeFi) و صرافی‌های متمرکز (CEX) خواهند ایستاد. او گفت: «من فکر می‌کنم تا پنج یا ۱۰ سال دیگر، صرافی‌های غیرمتمرکز بزرگ‌تر از صرافی‌های متمرکز خواهند بود. من به‌جرأت می‌گویم حداکثر ظرف ۱۰ سال آینده، دکس و دیفای بزرگ‌تر از سیفای خواهند بود.»
مدیر عامل بایننس همچنین معتقد است پروتکل‌های رمزنگاری متمرکز درنهایت از پروتکل‌های غیرمتمرکز جدا می‌شوند. اما همچنان به آینده‌ای باور دارد که این دو روش تأمین مالی می‌توانند در کنار هم زندگی کنند.
ژائو ادامه داد: «به نظر من زمان زیادی طول می‌کشد تا تعداد صرافی‌های متمرکز به صفر برسد. اما فکر می‌کنم پنج یا حداکثر ۱۰ سال طول خواهد کشید تا دیفای بزرگ‌تر از صرافی‌های متمرکز شود. اما صرافی‌های متمرکز برای چندین دهه آینده همچنان به ایفای نقش خواهند پرداخت.»
مدیر عامل بایننس خاطرنشان کرد: «هنوز افراد زیادی هستند که در استفاده از ایمیل و رمز عبور احساس راحتی بیشتری دارند. اگر از نسل والدین من بپرسید، آن‌ها ترجیح می‌دهند برای پشتیبان‌گیری رمز حساب کاربری خود به‌جای استفاده از یک یو‌اس‌بی از ایمیل و رمز عبور استفاده کنند.»
مدیر عامل بایننس در پایان گفت: «من معتقدم این فناوری غیرمتمرکز تا حدی پیشرفت می‌کند که برای افراد بیشتری قابل استفاده باشد. درواقع استفاده از دیفای ساده‌تر است زیرا نیازی به انجام KYC (مقررات تشخیص هویت مشتری) ندارد. شما با دیفای مجبور نیستید این فرآیندهای خسته‌کننده را انجام دهید. درعین‌حال کنترل کیف پول شما به طور کامل در اختیار خودتان قرار دارد.»

منبع: dailyhodl