اخبار روز

دوج صعودی شد؛ ایلان ماسک به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد

دوج صعودی شد؛ ایلان ماسک به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.21 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

پرداخت با دوج کوین در شرکت بورینگ (The Boring Company) شرکت ساختمانی و زیرساخت متعلق به ایلان ماسک پشتیبانی می‌شود. ثروتمندترین مرد جهان به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد.

شرکت بورینگ یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های ماسک خواهد بود که پرداخت با دوج کوین را می‌پذیرد. تسلا و اسپیس ایکس نیز در حال حاضر از این میم کوین پشتیبانی می‌کنند.

مشتریان بورینگ می‌توانند از دوج کوین برای پرداخت هزینه سواری خود در سیستم حمل‌ونقل زیرزمینی لاس‌وگاس این شرکت استفاده کنند. هزینه سفرها ۱.۵ دلار خواهد بود که علاوه بر پول نقد و کارت اعتباری از طریق پرداخت با دوج کوین نیز میسر شد.

دوج کوین از نظر ماسک پتانسیل زیادی دارد و به نظر او استفاده از دوج در تراکنش‌های مالی حتی آسان‌تر از بیت کوین است. این سکه به‌ویژه در آمریکا طرفداران زیادی پیدا کرده و برای خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی و سینماهای سراسر کشور استفاده می‌شود.

ایلان ماسک از طریق پذیرش پرداخت با دوج کوین در یکی دیگر از شرکت‌هایش، ثابت کرد حمایت از ارز دیجیتال موردعلاقه وی علیرغم تمامی مشکلات برای او اهمیت فراوانی دارد. یک سرمایه‌گذار در ماه مه به اتهام تبلیغ یک دارایی به گفته وی کلاهبرداری هرمی، شکایتی را علیه ماسک و شرکت‌هایش تنظیم کرد. این فرد خواستار پرداخت ۲۵۸ میلیارد دلار بابت خسارات وارده شد. ثروتمندترین مرد جهان با مشکلات حقوقی مربوط به فرآیند خرید توییتر هم مواجه است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این مشکلات در برنامه‌های حمایت او از دوج کوین تزلزل ایجاد نکرده‌اند.

دوج کوین در سراسر جهان شناخته شده است و به لطف حمایت سال‌های اخیر ماسک چندین بار شاهد افزایش قیمت آن بوده‌ایم. این بار هم فرقی نداشت و در ۲۴ ساعت گذشته با ۵ درصد افزایش به بالاترین قیمت ماهانه خود یعنی بالای ۰.۰۷ دلار آمریکا رسید.