اخبار روز

سلسیوس تلاش‌های مدیرعامل خود برای فرار را تکذیب می‌کند

سلسیوس تلاش‌های مدیرعامل خود برای فرار را تکذیب می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.3 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

این شبکه وام‌دهی تمامی اتهامات وارده به مدیرعامل سلسیوس مبنی بر فرار از آمریکا را رسماً رد کرد. اخیراً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه الکس ماشینسکی مدیرعامل سلسیوس ظاهراً هنگام تلاش برای ترک کشور توسط مقامات دستگیر شده است.

گروه سلسیوس در دفاع از مدیرعامل خود می‌گوید: «پیرو پیام‌های قبلی ما، همه کارکنان ما ازجمله مدیرعامل سلسیوس برای تثبیت نقدینگی و راه‌اندازی عملیات، متمرکز و سخت مشغول کار هستند. به‌این‌ترتیب، هرگونه گزارشی مبنی بر تلاش مدیرعامل سلسیوس برای خروج از ایالات‌متحده نادرست است.»

سلسیوس در اواسط ماه جاری اعلام کرده بود که تمام برداشت‌ها، سوآپ‌ها و نقل و انتقالات بین حساب‌ها را به دلیل «شرایط نامناسب بازار» متوقف می‌کند. درحالی‌که شایعات از ورشکستگی سلسیوس خبر می‌دهند اما این شرکت وام‌دهی مدعی است که برای رسیدگی به مشکلات مشتریان، شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

آلکس ماشینسکی مدیرعامل سلسیوس در ۱۵ ژانویه گفت: «گروه سلسیوس بدون وقفه کار می‌کند. ما برای رفع نگرانی‌های شما تلاش می‌کنیم و سپاسگزاریم که خیلی‌ها از ما حمایت می‌کنند. اینکه شما دور هم جمع شده‌اید، نشانه می‌دهد که گروه ما قوی‌ترین جامعه در جهان است. این لحظه سختی است و صبر و حمایت شما برای ما ارزش خیلی زیادی دارد.»

وال‌استریت ژورنال اوایل هفته گذشته گزارش داد سلسیوس برای کمک به مدیریت بحران مالی خود از وکلای تجدید ساختار کمک می‌گیرد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برکناری ماشینسکی از سمت مدیرعاملی هیئت‌مدیره سلسیوس وجود دارد.

شرکت سلسیوس بازپرداخت به مشتریان برای به دست آوردن نقدینگی و بازگشایی برداشت‌ها را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، سلسیوس سود خدمات شرکت کامپوند فایننس را با ۱۰ میلیون دلار استیبل کوین دای بازپرداخت کرد. بااین‌حال، سلسیوس تنها شرکت رمزنگاری نیست که تحت فشار بازار قرار دارد. صندوق سرمایه‌گذاری تری ارو کاپیتال و بابل فایننس نیز در شرایط مشابهی به سر می‌برند.

منبع: coinquora