اخبار روز

شرکت سلسیوس می‌خواهد بیت کوین‌های استخراج‌شده خود را بفروشد

شرکت سلسیوس می‌خواهد بیت کوین‌های استخراج‌شده خود را بفروشد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت سلسیوس یک پلتفرم وام و حساب بهره ارز دیجیتال است. این نوع شرکت‌ها به سپرده‌گذاران سود دارایی‌های دیجیتال خود و همچنین برنامه‌های وام ارائه می‌دهند.

شرکت سلسیوس در ۱۳ جولای اعلام ورشکستگی کرد. آن‌ها ۱.۲ میلیارد دلار کسری را در ترازنامه خود ذکر کردند. Celsius یکی از معتبرترین وام‌دهندگان ارز دیجیتال است که به دلیل رکود اخیر بازار دچار مشکل شد.

این شرکت بیش از ۴.۸ میلیارد دلار به کاربران خود بدهکار است. بنابراین می‌خواهد تا نقدینگی لازم برای بازپرداخت طلبکاران را پیدا کند.

هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس اخیراً به فروش بیت کوین توسط شرکت سلسیوس اعتراض کرد. هیئت تگزاس از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده خواستند که پیشنهاد این شرکت برای کسب درآمد از بیت کوین استخراج‌شده را رد کند. آن‌ها افزودند که نگران نحوه استفاده از درآمد حاصله هستند.

اعضای هیئت‌مدیره گفتند این شرکت توضیح مناسبی برای نحوه ارائه سود به طلبکاران از طریق درآمدهای فروش نداده‌است.

تگزاس یکی از حداقل پنج ایالتی است که پس از ورشکستگی سلسیوس، تحقیقات خود را در مورد آن آغاز کرد.

اما شرکت سلسیوس کسب‌وکار استخراج بیت کوین را روشی مناسب برای بازسازی خود می‌داند. این شرکت معتقد است که می‌تواند درآمدی برای آینده و بازپرداخت وام ایجاد کند. طبق پیش‌بینی آن‌ها قادر هستند ۱۰۱۱۸ بیت کوین در سال ۲۰۲۲ و ۱۵۰۰۰ بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به فروش برسانند.

توکن بومی این شرکت نیز CEL نام دارد. CEL اخیراً پس از ورشکستگی شرکت به‌شدت ارزش خود را از دست داده‌است. به صورتی که قیمت آن نسبت به ابتدای امسال ۶۵ درصد افت داشته‌است.