اخبار روز

شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث برای ورشکستگی اقدام می‌کند

شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث برای ورشکستگی اقدام می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.5 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث، به دلیل تاثیرات زمستان ارزهای دیجیتال و افزایش هزینه‌های انرژی، اعلام ورشکستگی فصل ۱۱ کرد. دیو پریل مدیرعامل شرکت نیز از سمت خود کنار رفته، اما در هیئت‌مدیره باقی خواهد ماند.

این شرکت پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ خود را به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ارسال کرد. اکنون این پرونده توسط قاضی دیوید جونز در حال بررسی است.

بر اساس فصل ۱۱، شرکت می‌تواند به برنامه خود برای بازپرداخت بستانکاران ادامه دهد. طبق گزارش‌ها، این پرونده نشان می‌دهد که شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث حدود ۵۰۰ میلیون دلار بدهکار است. درحالی‌که دارایی‌های آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

این شرکت خدمات و امکانات میزبانی استخراج ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ و یک استخر استخراج بیت کوین را ارائه می‌دهد. این یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان مرکز داده در ایالات متحده است که شرکای معروفی در بخش استخراج مانند Compass Mining دارد.

عملکرد نزولی بیت کوین در سال ۲۰۲۲ تاثیر قابل‌توجهی بر بخش استخراج در این سال داشته است.

دیوید پن، خبرنگار بیزینس بلومبرگ، در توییتر نوشت. شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث احتمالا تحت تاثیر تاخیر پرهزینه یک تجهیزات استخراج بزرگ در تگزاس قرار گرفته است. زیرا این تاسیسات برای ماه‌ها قادر به کسب درآمد نبود.

او افزود قرار بود تجهیزات استخراج عظیم ۲۸۰ مگاواتی این شرکت در ماه آوریل راه‌اندازی شود. اما به دلیل مشکلاتی صورت نگرفت. از آن زمان تا اواخر امسال که بالاخره توانست به ماشین‌ها انرژی بدهد، قیمت بیت کوین چندین چرخه نزولی را پشت سر گذاشت. در نتیجه فرصت‌های جمع‌آوری کمک مالی از دست رفت.

بنابراین می‌توان شرکت استخراج بیت کوین کامپیوت نورث را به فهرستی از شرکت‌هایی که قربانی زمستان ارزهای دیجیتال شدند، اضافه کرد.