اخبار روز

شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس برداشت مشتریان را آغاز می‌کند

شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس برداشت مشتریان را آغاز می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.25 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس از دادگاه مجوزی دریافت کرده تا پس از تشکیل پرونده ورشکستگی، برداشت مشتریان را آغاز نماید. حکم دادگاه در میان مخالفت دولت آمریکا صادر شد که مدعی است این صرافی میلیون‌ها دلار به دلیل نقض تحریم‌ها بدهکار می‌باشد.
این حکم به مشتریان اجازه می‌دهد تا وجوه خود را از پلتفرم خارج نمایند. با این حال، حکم دادگاه مالکیت قانونی دارایی‌های مسدود شده را مشخص نمی‌کند.
شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس در بیانیه‌ای گفت که این پلتفرم برداشت‌های خود را از ۱۵ ژوئن از سر می‌گیرد. این صرافی اخیرا گفت از حدود ۳۰۰ میلیون دلار پول نقد و ارز دیجیتال نگهداری می‎کند.
بیترکس در اواخر سال ۲۰۲۲ با فشارهای نظارتی شدیدی از سوی مقامات آمریکایی مواجه شد. پس از این موضوع آن‌ها از توقف فعالیت خود در آمریکا خبر دادند.
این موضوع بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار را که بدهی آن‌ها بین ۵۰۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار است، تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
دولت نیز سپس با طرح شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس برای شروع بازپرداخت مشتریان مخالفت کرد. آن‎ها گفتند که صرافی باید قبل از بازگرداندن وجوه به مشتریان، جریمه‌های خود به دلیل نقض تحریم‌ها را بپردازد.
بیترکس نیز مانند بایننس و کوین بیس با اتهاماتی از سوی کمیسیون به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار مواجه شده بود. کمیسیون گفت که شش توکن لیست شده در صرافی از جمله ALGO اوراق بهادار محسوب می‌گردند.
با این حال، بازپرداخت دارایی‌ها، نشان‌دهنده یک تحول مثبت برای مشتریان شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس است. زیرا آن‌ها در بحبوحه رسیدگی به پرونده ورشکستگی می‌توانند به وجوه خود دسترسی داشته باشند.