اخبار روز

شکایت صرافی کوین بیس از کمیسیون sec آمریکا

شکایت صرافی کوین بیس از کمیسیون sec آمریکا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.39 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی کوین بیس می‌خواهد کمیسیون sec آمریکا را مجبور کند تا به درخواست آن‌ها برای قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال پاسخ دهد، درخواستی که از ماه جولای در حال بررسی است.
این صرافی طی یک طوماری از کمیسیون خواسته بود که دستورالعمل‌های نظارتی واضح‌تری برای صنعت ارزهای دیجیتال اتخاذ کند.
آن‌ها همچنین از کمیسیون sec آمریکا خواستند تا به ۵۰ سوال خاص در مورد رفتار نظارتی با برخی از ارزهای دیجیتال پاسخ دهد.
پل گروال مدیر ارشد حقوقی کوین بیس گفت که کمیسیون طبق قانون باید به درخواست ما در یک زمان معقول جواب بدهد. ولی اکنون بیش از نه ماه گذشته و ما پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
او افزود کمیسیون sec آمریکا احتمالا تصمیم خود را برای رد درخواست ما گرفته است. اما هنوز اعلام نکرده، بنابراین ما از آن‌ها می‌خواهیم که تصمیم خود را با مردم به اشتراک بگذارند.
گراول گفت که امروزه کوین بیس و سایر شرکت‌های ارز دیجیتال با اقدامات زیادی از سوی کمیسیون مواجه هستند. اگرچه هنوز به ما گفته نشده که چگونه می‌توانیم طبق قوانین مدنظر آن‌ها کار کنیم.
صرافی کوین بیس یکی از شرکت‌های ارز دیجیتال است که اخیرا توسط کمیسیون sec آمریکا مورد هدف قرار گرفته است. بنابراین صرافی به دنبال انتقال بخشی از عملیات خود به مناطق دیگر است و در ۱۹ آوریل، مجوز فعالیت در برمودا را دریافت کرد.
هفته گذشته نیز جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا، گری جنسلر رئیس کمیسیون را به دلیل رفتار سخت‌گیرانه با صنعت ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار دادند.