اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال OKX به دلیل نقض سخت‌افزاری، شاهد اختلال در خدمات بود

صرافی ارز دیجیتال OKX به دلیل نقض سخت‌افزاری، شاهد اختلال در خدمات بود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.58 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال OKX پس از اعلام نقص سخت‌افزاری در مرکز داده علی بابا، شاهد اختلال در خدمات بود.
سرور علی بابا کلود مستقر در هنگ کنگ روز شنبه تقریبا در ساعت ۱۰ شب آفلاین شد و برای بیش از هفت ساعت بازیابی نگردید. بر اساس داده‌ها صرافی ارز دیجیتال OKX هیچ تراکنشی را در این مدت پردازش نکرده است.
سرور هنگ کنگ علی بابا میزبان سه منطقه دسترسی است که از سال ۲۰۱۴ عملیاتی شده‌اند. این شرکت اخیرا از طریق یک اعلامیه خاموشی را تایید کرد.
در حین اعلام اختلال در سرویس، صرافی ارز دیجیتال OKX فاش کرد که در حال همکاری با علی بابا کلود برای حل این مشکلات است.
این صرافی در اطلاعیه‌ای گفت در حال حاضر یک خطای اتصال متناوب با ارائه‌دهنده ابر وجود دارد که بر فعالیت کاربران تاثیر می‌گذارد. ما در حال حل این مشکل هستیم و وجوه شما امن است.
در مدت قطعی سرویس کاربران صرافی ارز دیجیتال OKX نمی‌توانستند وجوه را برداشت و واریز کنند. همچنین برخی می‌گفتند که موجودی حسابشان دچار مشکل شده و ۰ دلار برای موجودی آن‌ها نشان داده شده است.
لازم به ذکر است که در اوایل دسامبر، بلاکچین آوالانچ با سرویس علی بابا کلود وارد همکاری شد. طبق خبرها هدف این همکاری توسعه ابزارهای جدید برای راه‌اندازی گره‌های اعتبارسنجی در پلتفرم بلاکچین عمومی آوالانچ در آسیا است.
این ادغام به توسعه دهندگان آوالانچ اجازه می‌دهد تا از سرویس علی بابا به عنوان سرویسی برای راه‌اندازی اعتبارسنجی‌های جدید استفاده کنند.
لازم به ذکر است که آوالانچ میزبان بیش از ۱۲۰۰ اعتبارسنجی می‌باشد و تقریبا ۲ میلیون تراکنش روزانه را پردازش می‌کند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: