اخبار روز

صرافی‌های اف تی ایکس و بای بیت معاملات نقطه ای ETHW را راه‌اندازی کردند

صرافی‌های اف تی ایکس و بای بیت معاملات نقطه ای ETHW را راه‌اندازی کردند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.02 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال اف تی ایکس و بای بیت، از اولین پلتفرم‌های معاملات هستند که معاملات نقطه ای ETHW راه‌اندازی کرده‌اند. ETHW توکن اثبات کار (PoW) اتریوم می‌باشد.

معاملات نقطه‌ای در کریپتو، فرایند خریدوفروش ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه‌ای با هدف ایجاد سود معاملاتی است.

درحالی‌که بلاکچین اتریوم هنوز به دو شبکه مجزا تبدیل نشده است. اما صرافی‌های ارز دیجیتال برای شروع معاملات نقطه ای ETHW عجله دارند. اخیرا صرافی بای بیت رسما گفت که معاملات نقطه ای ETHW را شروع کرده‌اند. آن‌ها افزودند که به زودی سپرده‌ها و برداشت‌های ETHW باز خواهد شد.

تا امروز توکن ETHW در پنج صرافی، از جمله صرافی جهانی اف تی ایکس، پلتفرم FTX US، بای بیت، Gate.io و MEXC Global معامله می‌شود.

بر اساس داده‌ها، اف تی ایکس بیش از ۸۰ درصد از معاملات نقطه ای ETHW را اداره می‌کند. بای بیت و MEXC Global به ترتیب ۱۰ درصد و ۱۷.۶ درصد از حجم معاملات این توکن را تشکیل می‌دهند.

توکن فورک ETHW فهرست شده یک ارز دیجیتال IOU است که در آن IOU مخفف من به شما بدهکارم می‎‌باشد. زیرا ETHW از هارد فورک بالقوه اتریوم ناشی می‌شود و زنجیره هنوز فورک نشده است.

بر اساس اخبار، هارد فورک بلاکچین اتریوم پس از رویداد مرج آن که اوایل این پنجشنبه رخ داد، انجام شود. ازآنجایی‌که برخی از شرکت‌کنندگان ترجیح می‌دهند به پشتیبانی از نسخه PoW اتریوم مبتنی بر استخراج ادامه دهند. احتمالا فورک زنجیره را به دو بخش نسخه اثبات سهام و نسخه مبتنی بر PoW تقسیم کند.

همان‌طور که گفتیم، هارد فورک اتریوم باید ظرف ۲۴ ساعت پس از مرج رخ دهد.